Tävling med bonusvinst

Qwerty skrev:
Bra för det är en rolig bil att åka i. Tror nog det flesta av dessa bilar är åtgärdade, för annars så skulle dom knappast rulla än.
Min första Fiat, hoppas att det inte är min sista... Jag hatar Ford & Opel, oljeryk och läck AB :gnissla

GSXR1100R skrev:
Grrrr :mad: här går man och köper ett Italienskt fullblod för att kunna ragga brudar åsså kommer den där Oscar och pajar allt, nåja Oscar your ass is mine this weekend:kär

En 97:ans Barchetta, ställ er i kö nu brudar :banana

Luktar lite insider här på långa vägar, men det finns bara en domare och jury i den här tävlingen så ni som tänkt överklaga vinsten har nog inte mycket att sätta emot. Är ni däremot är en väldigt söt tjej och är välvilligt inställd att raggas upp av en man med 40 årskris i en Fiat Barchetta (som med stor sannlikhet mycket väl skulle kunna tillhöra mannens fru om han har/hade haft någon). Då har ni nog goda förutsättningar att ta Oscars plats i passagerarstolen.

Grattis till en trevlig sommarbil. Kan rekommendera en bra verkstad i nordvästra skåne som vet vad de gör med sådana italienska fullblod du just gått och köpt dig. Har själv haft ett rött Italienskt fullblod i drygt 5 år.

//Harm

GSXR1100R skrev:
Grrrr :mad: här går man och köper ett Italienskt fullblod för att kunna ragga brudar åsså kommer den där Oscar och pajar allt, nåja Oscar your ass is mine this weekend:kär

en hårfrisörske bil :D

GSXR1100R skrev:
Min första Fiat, hoppas att det inte är min sista...
Det blir den sista. Du vet väl hur italienska motorfordon är, människa. Du skulle köpt ekorren istället :D

Får man lov att fråga vad du gav? Har varit sugen på dom där....billiga som fan i tüskland. Är det någon som vet om man kan kränga i en Fiat Coupe motor i den så att det blir ngt åka av, hehe :rofl turbo o 220 hästar

Hittade turbokit på nätet till den....slutade väl på en 180 hästar om jag inte minns fel. :tummenupp

Enda tråkiga är att den är framhjulsdriven, annars mkt vacker bil!

Josafan skrev:
Får man lov att fråga vad du gav? Har varit sugen på dom där....billiga som fan i tüskland. Är det någon som vet om man kan kränga i en Fiat Coupe motor i den så att det blir ngt åka av, hehe :rofl turbo o 220 hästar

Hittade turbokit på nätet till den....slutade väl på en 180 hästar om jag inte minns fel. :tummenupp

Enda tråkiga är att den är framhjulsdriven, annars mkt vacker bil!
En lite hink med pengar... priset beror på skicket, denna va nyfixad i moroten samt nycabbad, 135 pållar räcker långt på krokig väg :tummenupp

Harmon Rabb skrev:
Grattis till en trevlig sommarbil. Kan rekommendera en bra verkstad i nordvästra skåne som vet vad de gör med sådana italienska fullblod du just gått och köpt dig. Har själv haft ett rött Italienskt fullblod i drygt 5 år.

//Harm
Tack men jag skruvar själv :tummenupp

Barchetta betyder ungefär på italienska... Den lilla båten. :hihi

GSXR1100R skrev:
Bra val! Jag kör också en liten båt :banana

bosse.jpg

GSXR1100R skrev:
Jaja jag vet, vi kommer ut och filmar mupperajset på Lördag :tummenupp

Det betyder det ärligt...Ja jag är avundsjuk..Jag hade en renault fyra hjul och en bult cabbe förut. Cabbe känslan en varm dag ute på landet eller en stadstur på kvällen är inte fel.

Kul att ni ska filma,jag ska polera upp Vera lite extra. Syns på lördag(det är jag som har den risiga Cheva vanen)

Jonne_boy skrev:
citat: oljeryk och läck AB

Och du kör gammelgixxer????

:fattaringentingsmily
Nyrenoverad gammelgixxer, inte som Oljekylds & Toms, om man gör ett riktigt jobb så är dom täta i flera tusen mil :tummenupp

Grattis till din första fiat det är kul bilar men har man inte råd med tak så tycker jag inte att man ska ha bil.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph