Tävling gissa vem

Kom igen nu då :7peta Jag verkar vara först med att ha gissat rätt (och hur svårt var det på en skala ? :rolleyes: ). Vad vinner jag som första pris ? Handklovar, diskmedel eller en helkväll på krogen med Micke ? :slicka :D

TomK skrev:
Kom igen nu då :7peta Jag verkar vara först med att ha gissat rätt (och hur svårt var det på en skala ? :rolleyes: ). Vad vinner jag som första pris ? Handklovar, diskmedel eller en helkväll på krogen med Micke ? :slicka :D
Du gissade på rätt rumpa, men glömde svara på dom andra frågorna.

Du vinner en uppsättning bakelitregndäck ifrån 1995, hämtas hos mig denna vecka.

Favorit i repris:

Madde har en läcker bak
Faktum är att den gör mig spak
Ja, så läcker är hennes häck
att den slätar ut mina pressveck
Jag passade på att nudda den igår
Nästa gång försöker jag mig på hennes lår
Jag trevar mig fram och försöker hitta
hela vägen fram till hennes... öööööhh... ääääh... hus?

GSXR1100R skrev:
Du gissade på rätt rumpa, men glömde svara på dom andra frågorna.

Du vinner en uppsättning bakelitregndäck ifrån 1995, hämtas hos mig denna vecka.

Däcken tackar jag för, men det är långt att åka till Skåne. Kan du SMS:a över ?

På de andra frågorna får jag tyvärr köra med en helgardering som förhoppningsvis ger ett rätt i alla fall: till eller från Akkurat för RR-mingel.

TomK skrev:
Däcken tackar jag för, men det är långt att åka till Skåne. Kan du SMS:a över ?

På de andra frågorna får jag tyvärr köra med en helgardering som förhoppningsvis ger ett rätt i alla fall: till eller från Akkurat för RR-mingel.
Från Akkurat är Akkurat riktigt, på väg till....

GSXR1100R skrev:
Från Akkurat är Akkurat riktigt, på väg till....

OK, om det var på väg från Akkurat så torde riktningen att döma av skyltfönster m.m. och de raska stegen hos Madde, tyda på: Kellys (på Söder).

/allvetande

TomK skrev:
OK, om det var på väg från Akkurat så torde riktningen att döma av skyltfönster m.m. och de raska stegen hos Madde, tyda på: Kellys (på Söder).

/allvetande
:bow nu är jag fett impad, 3 rätt :tummenupp

GSXR1100R skrev:
:bow nu är jag fett impad, 3 rätt :tummenupp

Tack! Om nu bara de tjejer jag är förtjust i, kunde vara lika impade av mig... :)

Hur jag klurade ut detta, håll i er nu i tankekedjan:

Film på en galant dam - måste vara någon vår skånske vän gillar - slutledning Madde - kollar bilder från Akkurat som jag sett tidigare (känner några i gänget) - noterar färgen på Maddes kappa/kavaj och hårets längd och beskaffenhet - matchar filmen, ett svar - Akkurat ger ytterligare ett troligt svar - bara sista kvar och det löser sig genom hederligt gammalt spionage - en källa från insidan avslöjar den sista hemligheten och bitarna faller på plats - case solved - Magnum P.I., släng dig i väggen!

TomK skrev:
Tack! Om nu bara de tjejer jag är förtjust i, kunde vara lika impade av mig... :)

Hur jag klurade ut detta, håll i er nu i tankekedjan:

Film på en galant dam - måste vara någon vår skånske vän gillar - slutledning Madde - kollar bilder från Akkurat som jag sett tidigare (känner några i gänget) - noterar färgen på Maddes kappa/kavaj och hårets längd och beskaffenhet - matchar filmen, ett svar - Akkurat ger ytterligare ett troligt svar - bara sista kvar och det löser sig genom hederligt gammalt spionage - en källa från insidan avslöjar den sista hemligheten och bitarna faller på plats - case solved - Magnum P.I., släng dig i väggen!
Aha någon av Rörkenfantomerna har skvallrat, då är du diskad och skyldig mig ett pass på Rörken med din hoj nästa år :crash

Jag kör nästan aldrig omkull....

GSXR1100R skrev:
Aha någon av Rörkenfantomerna har skvallrat, då är du diskad och skyldig mig ett pass på Rörken med din hoj nästa år :crash

Jag kör nästan aldrig omkull....

Om du kommer upp på min hoj och kan kicka igång den, så får du köra. Det kommer dock att vara en grym maskin, så ha extra kallingar med :)

TomK skrev:
Om du kommer upp på min hoj och kan kicka igång den, så får du köra. Det kommer dock att vara en grym maskin, så ha extra kallingar med :)
Jag har kickat igång min gamla 450 CR med gummistövlar så det ska nog gå :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Jag har kickat igång min gamla 450 CR med gummistövlar så det ska nog gå :tummenupp

Nja säg inte det du Micke! Det krävs en enorm viljestyrka och koncentration. Se hur Tom verkligen kämpar.....

Bifogat

• kickin tom.jpg
    kickin tom.jpg
    74.7 KB · Visningar: 200
Penguin skrev:
Nja säg inte det du Micke! Det krävs en enorm viljestyrka och koncentration. Se hur Tom verkligen kämpar.....

Mmm, det där var svettigt. Halvljummen motor kan vara svårt att få igång på första kicken - speciellt som man dränerat förgasaren innan genom att köra soppatorsk. Tog väl minst 5 försök innan det brassade loss.

Ack ja, det var tider det - när man hade tre hojar att tillgå...

Alla som tittat på filmen mer än 10 ggr räcker upp handen :hej

Perversa snuskgubbar :mad:

Bara fyra, fem gånger. Har ju bra bildminne ser du... :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...