Tävling 18/10 i Gröndal, Eskilstuna: RM Quad och inbjudan solo

Ja det hade varit kul. Men det verkar inte som att det blir nån träning till helgen.

Inte många anmälda, kom igen nu folk, gött som fän mä en extra tävling ju! :tummenupp

Nu är jag taggad som attan!

Hoppas bara skrothögen håller ihop nu...

Crossen skar ihop totalt i Söndags 5 varv in i träningen...

Sen står det ju en till skuren hoj i garaget....Detta bådar inte gott! :tungan

By the way, ni skulle inte kunna lägga upp några bilder från grusdelen? Är väldigt nyfiken, bara så man kan se vad man har att förvänta sig!

Med stor sannolikhet blir det SM i Eskilstuna nästa år så kom igen och anmäl er, missa inte chansen att få tjuvtävla där innan. :)

Ja kom igen nu ta chansen att prova Sveriges nyaste bana :tummenupp .
Det är oxå bra om ni har positiva synpunkter om banan, negativa lyssnar vi inte på :D

Last edited:
Jag tror inte jag får köra motorfordon på söndagen... Men får jag nån o skjutsa mig dit så kommer jag o tittar iaf ;)

Med stor sannolikhet blir det SM i Eskilstuna nästa år så kom igen och anmäl er, missa inte chansen att få tjuvtävla där innan. :)

Jag tror om det hade varit träning, hade det kommit typ 100ggr fler förare... Och detta är väl egentligen RM-final för quad, verkar poppis den där sporten:)

Hur snabb e rakan jämfört med andra banor?
Har byggt om crossen men den har bara fyra växlar så det gäller ju att dreva rätt :D

Förresten, är det så noga med nummer, dvs måste jag ha nr 100? Har 25 på hojen nu och dekalerna är så fina att jag vill inte ta bort dom.

Var ute o tog en vända igår. Man höll ju på att frysa ihjäl :yoparty

Håller med!

Funderar seriöst på att ta vintercross handskarna!

Jätteskönt....fram tills man vurpar! :tungan

Förresten, är det så noga med nummer, dvs måste jag ha nr 100? Har 25 på hojen nu och dekalerna är så fina att jag vill inte ta bort dom.

Huvudsaken är att du inte väljer ett nummer som någon annan på tävlingen redan har, så det verkar ju grönt.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!