Tävla Motard eller RR ??

Ingen som vet med sig att dom kommer sälja sin 450 motard efter den här säsongen??

Jocke W skrev:
Ingen som vet med sig att dom kommer sälja sin 450 motard efter den här säsongen??
Behöver inte bli dyrt att bygga själv. Min 04 CRF med ISR/öhlins/behr-haan-hjul har slutat nånstans runt 60 000kr! Nu är den visserligen inte något vässad som många som går i SM är, men är osäker på om jag kommer tjäna så mycket på de där pollarna ändå så :)

Har gått en del racehojjar under vintern, har inte kollat nå på senare men de borde väl finnas några kvar! Du hade inte tänkt ställa upp i sommar alltså?

Tyvärr så kan jag inte det nu i sommar, jag pluggar och har inte pengar till det helt enkelt. I höst har farsan och jag planerat att starta ett "team" så då kommer jag få mycket hjälp av han. Så tyvärr får jag snällt vänta.

Barrett skrev:
Det är många svenskar som handlar där ifrån, och jag har inte hört om ngn som haft strul.

Priserna stämmer ju inte... Price: 137,11 € (1,071.21 SEK)
Om det skulle stämma står euron i 7,80 men den står ju i 9..? :va

ceasar skrev:
Priserna stämmer ju inte... Price: 137,11 € (1,071.21 SEK)
Om det skulle stämma står euron i 7,80 men den står ju i 9..? :va
Å f-n, tänkte inte på att göra den kontrollen. Det är ju visserligen fortfarande billigt, om än inte lika brutalt billigt. Borde kanske slå ett mail och be dom förklara sig.......

.

finns det inga motions tävlingar i motard som i cross. typ en amatör klass?

Japp nu e det klart, har diskuterat med farsan som blir min största sponsor i det här :rolleyes: och det blir motard. Kommer antaligen ställe upp i minst en tävling 2006 och förhoppningsvis på en Yama 450. Så skrik till om ni har någon till salu, kan tänka mig en 570 RR också :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT