Tävla Motard eller RR ??

Ingen som vet med sig att dom kommer sälja sin 450 motard efter den här säsongen??

Jocke W skrev:
Ingen som vet med sig att dom kommer sälja sin 450 motard efter den här säsongen??
Behöver inte bli dyrt att bygga själv. Min 04 CRF med ISR/öhlins/behr-haan-hjul har slutat nånstans runt 60 000kr! Nu är den visserligen inte något vässad som många som går i SM är, men är osäker på om jag kommer tjäna så mycket på de där pollarna ändå så :)

Har gått en del racehojjar under vintern, har inte kollat nå på senare men de borde väl finnas några kvar! Du hade inte tänkt ställa upp i sommar alltså?

Tyvärr så kan jag inte det nu i sommar, jag pluggar och har inte pengar till det helt enkelt. I höst har farsan och jag planerat att starta ett "team" så då kommer jag få mycket hjälp av han. Så tyvärr får jag snällt vänta.

Barrett skrev:
Det är många svenskar som handlar där ifrån, och jag har inte hört om ngn som haft strul.

Priserna stämmer ju inte... Price: 137,11 € (1,071.21 SEK)
Om det skulle stämma står euron i 7,80 men den står ju i 9..? :va

ceasar skrev:
Priserna stämmer ju inte... Price: 137,11 € (1,071.21 SEK)
Om det skulle stämma står euron i 7,80 men den står ju i 9..? :va
Å f-n, tänkte inte på att göra den kontrollen. Det är ju visserligen fortfarande billigt, om än inte lika brutalt billigt. Borde kanske slå ett mail och be dom förklara sig.......

.

finns det inga motions tävlingar i motard som i cross. typ en amatör klass?

Japp nu e det klart, har diskuterat med farsan som blir min största sponsor i det här :rolleyes: och det blir motard. Kommer antaligen ställe upp i minst en tävling 2006 och förhoppningsvis på en Yama 450. Så skrik till om ni har någon till salu, kan tänka mig en 570 RR också :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back