Tävla med "kinamoppe" 2005

  • Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Mookie skrev:
Med tanke på hur många redan har börjat fila på sina kinamoppar så kan det kanske vara en idé att köra i olika klasser?

...............................................................................................

Standard:
Som den kommer ur lådan, då får inte ändra en skruv annat än möjligen plocka av kåpan. Simpelt och billig rejsing.

Modifierad standard:
Tillåtet att ändra; Drev, luftfilter, kopplingsfjädrar och modda/byta fotpinnar.

Öppen klass:
übervässalltärtillåtetsålängerameninteärändrad.

Alla kör sammtidigt men du får poäng i respektive klass.

.......................................................................................................


Bara en tanke.




mmm det e precis det jag menar! vore riktigt kul om detta gick i hamn! 2005! :4skrika
 
Mookie skrev:
Med tanke på hur många redan har börjat fila på sina kinamoppar så kan det kanske vara en idé att köra i olika klasser?

...............................................................................................

Standard:
Som den kommer ur lådan, då får inte ändra en skruv annat än möjligen plocka av kåpan. Simpelt och billig rejsing.

Modifierad standard:
Tillåtet att ändra; Drev, luftfilter, kopplingsfjädrar och modda/byta fotpinnar.

Öppen klass:
übervässalltärtillåtetsålängerameninteärändrad.

Alla kör sammtidigt men du får poäng i respektive klass.

.......................................................................................................


Bara en tanke.

Det lät inte alls dumt :). Såsom det skrevs i tråden vikt och ålder kanske?
Någon som väger 30-40 kg drar ju lätt en som väger 90+ i accet :). Men hoppas det går igenom bara :tummenupp
 
bara vikt & orginal moppar, kanska en trimklas, men den är ju så onödig då man får mer hk i en orginal riktid minimoto
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top