Jocke W
www.weideniusmotorsport.s e
- Gick med
- 19 Oct 2003
- Ort
- Sthlm-Sollentuna
- Hoj
- Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Jag har tävlat i cross förut men tyvärr fick ja lägga ner det pga penga brist...jag är väldigt sugen på att tävla i nåt igen och nu när jag har egen ekonomi så är det inte omöjligt vilket känns kul!!
Man har ju det i sig fortfarande..har lånat lite crossar ibland och det sitter ju där..i ryggraden
Vad jag undrar är vilka regler om skydd som gäller och hur klasserna delas upp i cc..
Vart kan man träna?..oftast när jag sett supermotard på tv och liknande är ju banan uppbyggd för just det tillfället..
Japp det va väl allt..hoppas ni har bra svar nu
Man har ju det i sig fortfarande..har lånat lite crossar ibland och det sitter ju där..i ryggraden
Vad jag undrar är vilka regler om skydd som gäller och hur klasserna delas upp i cc..
Vart kan man träna?..oftast när jag sett supermotard på tv och liknande är ju banan uppbyggd för just det tillfället..
Japp det va väl allt..hoppas ni har bra svar nu
