Tänkte presentera mig lite..

Mälan

Ny medlem
Gick med
7 Sep 2006
Hoj
Kawasaki Er6n
Hej, Marie heter jag och håller på med mc-kortet, hoppas hinna i år, annars blir det till våren.
Ingen hoj än, men blocket finkammas varje dag, så får vi se vad det blir till slut, har ni något bra tips på förstahoj så säg gärna till.

Har suttit och spanat på Sporthoj.com ett tag, gubben e redan medlem. Tyckte det var lika bra att gå med själv, ni verkar ha kul på den här beroendeframkallande sidan.

Så, Hade så länge.

(någon bild vill ni väl inte se förmodar jag.....)

Mälan skrev:
2444924 Hej, Marie heter jag och håller på med mc-kortet, hoppas hinna i år, annars blir det till våren.
Ingen hoj än, men blocket finkammas varje dag, så får vi se vad det blir till slut, har ni något bra tips på förstahoj så säg gärna till.

Har suttit och spanat på Sporthoj.com ett tag, gubben e redan medlem. Tyckte det var lika bra att gå med själv, ni verkar ha kul på den här beroendeframkallande sidan.

Så, Hade så länge.

Klart vi vill se bilder=) Välkommen!

Willkommen bei uns!

Hoppas du trivs som fisken i vattnet hos oss i GBG-forümet. Det verkar andra göra! ;)

Mälan skrev:
2444924 Hej, Marie heter jag och håller på med mc-kortet, hoppas hinna i år, annars blir det till våren.

Så, Hade så länge.

välkommen! din pojke har skvallrat!

Välkommen välkommen!
Kul med fler tjejer...

Min hoj är till salu om du är intresserad...

// Mie

Vällkommen:)

kawasaki er5 , bandit är bra nybörjar hojar. Sen beror det ju lite på vad för pengar du har tänkt att lägga ut. För runt 60k får du en spliter ny Kawasaki er6n
som är mycket bra nybörjar hoj, väldigt mycket hoj för pengarna.

/Blommen

hej och välkommen hem..hoppas du kommer trivas:) Lycka till med kortet,det fixar du...

Kawa ZX6R

Rekomenderar jag som första hoj...
varken för mycket eller för lite...
Av en ren slump har jag en till salu...

Första hoj?? Inte lätt.. Men eftersom du är på den här sidan antar jag att du är inne på sport-stuket.. Vad åker "gubben" på..
Jag har åkt Kawasaki sen jag var 18 och är helnöjd med dom, den senaste var en 88:a o den bytte jag bort i somras efter att ha ägt den i 10 år, bytte bara elkontakten i tändningslåset på dom tio åren.
Men som första-hoj är nog mitt tips en 600:a oavsett märke.. Smidiga o kraft finns det så det räcker..
Hoppas allt går bra..

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...