Tänkte på en grej. Trafikmagasinet

Gulleplutt

#24, Rookie 1000
Gick med
11 Jul 2005
Hoj
CBR1000RR -08
Där åkte ju persstad på fyllan i usa. Körde ju på nån bana och klev in genom bakdörren då han druckit lite innan körningen.

Skulle bara kul å genomföra en bandag med tema fyllstyrning. Skulle ju kunna ta tex en kvarting var å sen ladda fullt på valfri bana.

Vad tror ni. kan ju va skoj.

Är det du som är Murphy?

:hördu skulle nog inte bli alls bra,,,,,,, ha testat med gokart och var askul :D men tur att de inte gick så fort

En kvarting... Vad ska vi värmlänningar dricka då?

Vi har något liknande i jämtland :näsblod , går ut på att man ska köra pakade på en bana och krocka in i varandra till bilarna inte går köra längre med :yoparty

Moralkärring... fjant :tungasomsprattlar (fruiiittt!!)

mmm andreas e lite töntig han skulle behövas luras ut i norrlands skogarna lite gran :D , och lära sig hur man blir karl.

Last edited:
3190094 Vi har något liknande i jämtland :näsblod , går ut på att man ska köra pakade på en bana och krocka in i varandra till bilarna inte går köra längre med :yoparty

mmm andreas e lite töntig han skulle behövas luras ut i norrlands skogarna lite gran :D , och lära sig hur man blir karl.
Du snygging, jag har så jävla svårt o bestämma mig.

Jag vill ut o åka som en 3 dagars sparv på bakhjulet imorrn.

men jag vet inte om jag borde, har nån fucking jävla inlämning som jag borde göra.

Vad gör du imorrn, o säg inte Norge för du slår jag dig hela vägen upp till Klimpfjäll.

Vi har något liknande i jämtland :näsblod , går ut på att man ska köra pakade på en bana och krocka in i varandra till bilarna inte går köra längre med :yoparty

jag e värmlänning, jag kan dedär me fyllekörning...
men de e fortfarande olagligt...

Du snygging, jag har så jävla svårt o bestämma mig.

Jag vill ut o åka som en 3 dagars sparv på bakhjulet imorrn.

men jag vet inte om jag borde, har nån fucking jävla inlämning som jag borde göra.

Vad gör du imorrn, o säg inte Norge för du slår jag dig hela vägen upp till Klimpfjäll.

Vet inte riktigt men vill ut o hjula om vädret är bra....men någon längre tur vete fan.

jag e värmlänning, jag kan dedär me fyllekörning...

Tsss....moral kakan själv du har säkert satt på någon 14 åring när du va 16 år och det är också olagligt. Sen anser jag det ej är olagligt att köra bil på fyllan på en myr ute i skogen på sin egen mark..visst har man tur kanske man kör över någon ren men det är väll skit samma :pannkyss

Last edited:
99 imorrn bitti då, sov sött, vakna blött.

Vet inte riktigt men vill ut o hjula om vädret är bra....men någon längre tur vete fan.

Tsss....moral kakan själv du har säkert satt på någon 14 åring när du va 16 år och det är också olagligt. Sen anser jag det ej är olagligt att köra bil på fyllan på en myr ute i skogen på sin egen mark..visst har man tur kanske man kör över någon ren men det är väll skit samma :pannkyss

:P .. ja har fyllekört både moppe o bil, moralkaka deluxe :D

Två brutna ben, en punkterad lunga och ett nyckelben senare;

"Äh, jag skulle bara testa att köra motorcykel på fyllan..."

Radiobilarna på Liseberg är ett alternativ för er som vill gå ut ett gäng och köra lite packade. Och har ni tagit mer än en kvarting så finns ju alltid Farfarsbilarna!:tummenupp

Skitkul, jag kan bjuda på spriten om du kör(och dricker upp hela flaskan först):tummenupp

Är du dum på riktigt el har du supit:va

Man skulle kunna börja med att springa med huvvet före in i en betongvägg.
Den som smäller högst får starta i pole.
Man kanske kan spara lite på spriten oxå, smäller man i ordentligt kanske man blir lite extra yr..:tuttar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard