N.Blomqvist
Gudomlig sporthojare
Är det så dyrt, egentligen?War-psycho skrev:2081395Som sagt... löjligt dyrt.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det så dyrt, egentligen?War-psycho skrev:2081395Som sagt... löjligt dyrt.![]()
Beror ju på hur mycket pengar man har att lägga på verktygsförvaring...N.Blomqvist skrev:2082148Är det så dyrt, egentligen?
Swedie skrev:2081351deras hemsida hade inget... vad jag såg iaf.
sådant här vill jag ha
150 kg amerikanskt järn på 4 hjul vad gick det där på? Jag köpte ett verktygsskåp på Jula nu för 2495... det jag visade på bilden tror jag. De hade en mindre variant men det var ack för litet. Biltema hade oxå ett mellanting, men det var lite .. ja sisådär.Mr o skrev:2082255Jag köpte ett Mac Tools150 kg amerikanskt järn på 4 hjul
hur coolt som helst
Swedie skrev:2082531vad gick det där på? Jag köpte ett verktygsskåp på Jula nu för 2495... det jag visade på bilden tror jag. De hade en mindre variant men det var ack för litet. Biltema hade oxå ett mellanting, men det var lite .. ja sisådär.

Dee_cati skrev:2081842Swedol
Där handlar jag massvis med grejjer och 10 000:- i kredit utan problem.
De har en serie verktyg, Ampro, som är jäkligt prisvärd!
Beställ en katalog och börja fynda, de säljer även märkeskläder (blåkläder, fristad mm) till bra priser.
Mr o skrev:2082917Mja det vete fan om jag törs tala om![]()
Jag fick det till ett jättebra pris kunde inte motstå för det är groteskt stort och hur tufft som helst nästan 2 meter högt 1 meter djupt och 1,5 meter brett (alla borde ha ett) ... Ordinarie pris i sverige tror jag är runt 30 + moms utan verktyg![]()
Swedie skrev:2084990Hmm, köpte en vinkelslip på biltema. Men fick inte med någon fästpunkt för kapskivorna. Vad i helsikte? Det borde väl ändå följa med?
Swedie skrev:2085019alltså, det följde inte med något alls. någon annan kund måste ha fipplat med den jag tog.
Xyron skrev:2085002En kompis köpte ett sånt set för 19.900 med verktyg så 30+ utan verktyg låter väldigt otroligt..
Ten-0 skrev:2085121Det var något erbjudande på det bara tror jag. Vet att det var reklam med Tony Rickardsson på just det skåpet i diverse motortidningar och då har jag för mig att det stog att det bara var tillfälligt.
fireblade skrev:2085958Om nu biltema kan ge 10 års garanti på prylarna lär det ju inte vara skit iaf.
Xyron skrev:2085002En kompis köpte ett sånt set för 19.900 med verktyg så 30+ utan verktyg låter väldigt otroligt..
Dee_cati skrev:2085971Eller så är det så att de VET att minst 50% av köparna inte sparar kvittot eller helt enkelt inte orkar bry sig om att lämna tillbaka skiten. För övriga 50% så håller grejjerna för mer än hälften av dem i över 1 år sen skiter de fullständigt i det![]()
Visst, biltema har mycket prisvärda prylar och deras krafthylsor tex är riktigt prisvärda, men lägger man till några kronor får man bättre grejjer. Oftast.
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |