Tunna pinnar, mao skit. Iaf om man ska ha det fler än 3 ggr.Penguin skrev:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tunna pinnar, mao skit. Iaf om man ska ha det fler än 3 ggr.Penguin skrev:
Hur var det med väggarna? Fanns det 6m eller köper man två st tremeters?Swedie skrev:Köpte ett 3x6m Universaltält idag. Kostade bara 2111kr. Riktigt stabilt. Enda som är absolut KRONMONGO är att det öppnas på SIDAN! Ja, i anus alltså. Inte på bredden. Ska ta o fixa en egen öppning på rätsidan istället.
Fanns såklart väggar just för den modellen. Långa väggar, antar jag. Har inte packat upp ännu för o testa. Blir senare i veckan.Bingo skrev:Hur var det med väggarna? Fanns det 6m eller köper man två st tremeters?
Swedie skrev:Fanns såklart väggar just för den modellen. Långa väggar, antar jag. Har inte packat upp ännu för o testa. Blir senare i veckan.
Macke skrev:Prick samma tält som jag använder alltså... Rustas 6x3m med väggar runt om.
Riktigt stabilt tält för pengarna, ska bara försöka komma på nån bra lösning för att hålla ner det när det blåser i lite...
På den gamla goda tiden när jag höll på att resa tält i depåer så använde vi oss av "soptunnor" från restauranger. Dvs en relativt stabil plasttunna med tättslutande lock på ett gäng liter. Dessa transporterades tomma i vanen till/från banan, mao ingen vikt att släpa på. Sedan fyllde vi dem med vatten i depån, underlättas om man har en liten "pirra" att dra runt dem på. De fyllda "vattentunnorna" är sedan riktigt bra "bojsänken" för tältet, typ en tunna per ben och det kan blåsa duktigt utan att tältet sticker ivägMacke skrev:Riktigt stabilt tält för pengarna, ska bara försöka komma på nån bra lösning för att hålla ner det när det blåser i lite...
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |