Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
millan skrev:Hej på dig och välkommen![]()
Vaksalatorg? Då är vi ju nästan grannar![]()
20SK skrev:Bor i kvarnen huset samma gata som dom blå vita farorna.![]()
20SK skrev:<snip> ...helt klart e karln ute efter min kropp tänkte uppmuntra honom lite så han går med på o betala försäkring på hoj åt mig så jag kan köpa ny... <snip>
TroLliS skrev:Är jag inte unik, hmmm lessen jag nu är![]()
20SK skrev:Hehe hmm såg inte han var mod förrns nu, jaha vem har du mutat för o få den rollen då Björn?
Ne saken e den att jag e styckare på Swedish Meats o Björn brukar svansa runt mig där, helt klart e karln ute efter min kropp
n'Lasse skrev:Får man extra fördelar här på forumet om man skriver nå't snällt om vår käre moderator![]()
hocke skrev:Tjena alla hojjåkare i Uppsala trakten, har precis tagit mig i kragen o skaffat A kort o blev hitlurad av en polare. Kul o se att det finns ett forum för alla Uppsalamuppar
Kommer nog synas när jag vågar mig ut i trafiken just nu köra jag omkring i garaget o e mest livrädd![]()
M:et skrev:Tillhör detta avdelningen "Gräva upp gamla trådar" eller![]()
Klösan skrev:En stilla undran om något HELT annat: Har hoj folket slutat att hälsa på varandra????TRIST!!
Pank skrev:knappast, har hälsat så mycket de senaste veckorna att de börjar närma sig förslitningsskador.
en annan stilla undran, när polen gick med i EU så trodde jag att dom skulle höja upp sin standard på tex vägar till vår, inte att vi skulle sänka vår vägstandard till polens.
är det bara jag som är kinkig eller vad har hänt?
///P
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |