Tänker du rösta på Lordi den 20 maj?

Tänker du rösta på Lordi?

• Antal röstningar
    0

Zeeall

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ingen...
lordi.jpg

:yoparty

Aldrig i livet att jag tänker rösta på dem.

Edit: kommer inte rösta på någon i melodifestivalen eller vad det är för tävling, sparar nog en timme på min TV's livslängd istället för att glo på skitet.

Lordi är ett gäng pajaser, men det vore lite kul om de vann. Däremot har de inte en suck i helvete att komma i närheten av förstaplatserna med tanke på hur mycket gammelfolk det är som ser på skiten.

Varför inte ta och väcka liv i orginaluppställningen av Mayhem och C:o, några riktiga ondingar alltså. Med tanke på hur bra dom var på att ha ihjäl varandra och sig själva så skulle dom nog göra processen kort med schlagerbögarna.

Ska jag rösta så blir det nog fan på Lordi, men om jag ska slösa massa pengar på att rösta vet jag inte än.

"The devil is a looser and he's my bitch!"

Ok Poodles men Lordi är lite väl extremt i sammanhanget... tror inte dom får många röster...

Självklart!
Ok att jag är lite partisk med tanke på varifrån jag kommer men när ett sånthär spektakel kommer med så måste man ju rösta på dem, oberoende varifrån de är. :)

Bättre att de vinner än några av de andra dårarna (Carola mfl). Hoppas det går i vind med den där hemsidan de snackade om, där hade alla gått ihop sig om att rösta på Lordi så det skulle bli ett fiasko. Det är ju ett fiasko hur det än går, men gärna så stort fiasko som möjligt om du frågar mig.

Om jag kommer ihåg att kolla på kvalet, så ska jag garanterat rösta på Lordi! :yoparty
Inte för att det är nån schlagerlåt, men ändå.. Behövs lite monster i schlagervärlden, hehe

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP