Tänka på vid köp av GSXR 750-97

persson_80

Ny medlem
Gick med
27 Mar 2004
Hoj
CBR1000RR-07
Som rubriken lyder, vad ska man tänka på, finns det nga vanliga fel lr dylikt...tacksam för svar..

// persson_80

kolla skivorna fram så att inte nitarna lossnat... vanligt fel på många gsxr..
annars bra köp men varför inte -98? mera mellareg med insprut. min är till salu för rätt pris:)

jo..har nyss läst om insp. men det är så att jag ska få byta bort bilen min...mot bågen isf.

//persson_80

persson_80 skrev:
jo..har nyss läst om insp. men det är så att jag ska få byta bort bilen min...mot bågen isf.

//persson_80

kolla även lyktinfästningen bakom hastighetsmätaren samt undre fästena till dlyktinf. Brukar ge sig om det varit mycket fågelskådning(slangåka). Kostar ca 2900 och byta... jag vet har en -98. Annars lyssna om det rasslar om kamkedjan.. den spännaren ger jag inte mycket för brukar fastna i ett läge och slutar spänna så den får man byta till en mekanisk. Annars mycket trevlig hoj! :yoparty

turken skrev:
kolla även lyktinfästningen bakom hastighetsmätaren samt undre fästena till dlyktinf. Brukar ge sig om det varit mycket fågelskådning(slangåka). Kostar ca 2900 och byta...

Satan, jag tror det är den som spruckit på min.. Plasticpadding? Eller något klotat på skroten kanske gör susen istället?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT