Tänk på bilarnas döda vinkel!!

ja man skulle ha en HD så man hörs va? :va

De svänger in framför oss som mullrar också kan jag säga. Sist jag vart prejad var för bara 14 dar sedan. Det var två tjejer i en ny mercacab som vräker sig in i min fil utan varken blinkers eller att titta bakåt- Jag kom precis ut ur söderledstunneln nordgående och de kom från påfarten efter tunnelmynningen. Tur att jag höll 60 och fick stopp.

Sånt där händer varannan vecka i snitt när jag är ute med hojen. Räknar alltid med att alla trafikanter är flarn. Skulle jag skriva inlägg här varenda gång jag blivit trängd så skulle det bli ofta. :hihi

/J

De svänger in framför oss som mullrar också kan jag säga. Sist jag vart prejad var för bara 14 dar sedan. Det var två tjejer i en ny mercacab som vräker sig in i min fil utan varken blinkers eller att titta bakåt- Jag kom precis ut ur söderledstunneln nordgående och de kom från påfarten efter tunnelmynningen. Tur att jag höll 60 och fick stopp.

Sånt där händer varannan vecka i snitt när jag är ute med hojen. Räknar alltid med att alla trafikanter är flarn. Skulle jag skriva inlägg här varenda gång jag blivit trängd så skulle det bli ofta. :hihi

/J

ja hoppas du rulla upp brevid gav dem fingret å lägger av en rullande börnis :yoparty å lämnar en fet lång rem efter dig ;)

Last edited:
Vill bara tillägga att jag har en Mc-hatare(och golfspelare) på firman och han har överhuvud taget ingen förståelse för dom som kör Mc.

Berättade historien om bakljuset för honom han förstog bilisten sa han.
"Ni syns ju så jävla dåligt och kör inte efter normala regler... Förbjud fanskapen"
Kontrade med "förbjud idioter på vägarna...inkluderat motorcyklister"
Han är en av dom som är grymt avis på motorcyklister som åker mellan bilarna i köerna här i sthlm.
Frågade om han inte skulle göra samma sak själv....fick inget svar.

Tillade sen med en smula ironi att man borde förbjuda golf eftersom fler dör av golfbollar i huvet än av spindelbett i världen varje år.

Bifogat

• golf.jpg
    golf.jpg
    49.4 KB · Visningar: 43
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti