Tänk om svensk RR hade samma uppbackning...

slöina!!! jag vill oxå!!! fast jag får ju inte ens komma innanför gränsen där längre. suck. blä

Full racerapport kommer pa hemsidan.

Och ja Swedie, jag ar den storsta scchhllaiiinan du nansin mot! :tuttar

Full racerapport kommer pa hemsidan.

Och ja Swedie, jag ar den storsta scchhllaiiinan du nansin mot! :tuttar

Idag är det fredag o du ligger o sover.Upp o hoppa spring en mil en svensk mil vissa ricki lake folket att du är smartare snyggare o snabbare än dom :tummenupp o glöm inte att ladda med rätt låt du ska känna dig som den här killen när du rullar ut på banan OK

Bifogat

• image8.jpg
    image8.jpg
    6.5 KB · Visningar: 211
Hur går det:confused: Skriv nåt alex :huvet eller är du sur för att jag ringde o väckte dig:D

Ska de inte hinna köra före man undrar hur det går? De ligger ju efter tidsmässigt och först idag är det lördag. Eller har jag goofat tidsschemat helt?

Ska de inte hinna köra före man undrar hur det går? De ligger ju efter tidsmässigt och först idag är det lördag. Eller har jag goofat tidsschemat helt?

Du har helt rätt men igår testa han r6an o banan o sen dess har ingen hört av han:kryckor :crash :confused: eller har han bara fasnat på strippclub:tuttar :tuttar :tuttar

Hello!

Ledsen för den dåliga uppdateringen. Banan ligger 1 dryg timme bort så jag har gått upp tidigt och lagt mig tidigt. I fredags var jag på Penguin Racing School. Säger bara HERREGUD!!!! Snubben som instruera oss, gick ett varv runt banan och pratade spårval och diverse, var helt jävla galen! Jag älskar att överdriva men nu är jag allvarlig. Vi var MINST 10-15 min i varje jävla jurva, i stekande sol. När jag kom hem var jag solbränd, trots att jag inte satt i solen mellan passen, med hjämlen på är det svårt att få färg, eller? :va
I alla fall, första passet så älngtade jag hem till dom svenska banorna, var läskigt i många kurvor, speciellt dom två efter långa rakorna. Fullt på femman (600cc) och så släppa på gasen och ner med knät och påt igen (så man ska göra, snart där:tungan ).

Det där med gulflagg kan man glömma, folk flög förbi mig när jag saktade ner under ena passet idag, låg en hoj i sandgropen, ingen brydde sig!
Samma sak med rödflagg, även om dom nu flaggade fel, skulle varit gul, men hur fan kan mina konkurrenter veta det?!?

Jaja, imorgon är det race, återkommer med fullständig imorgon eller måndag. Jo just det, det värsta av allt. Jag fick pröjsa 25 $ för att komma in idag och imorgon, jag är ju för fan förare!!
Låter negativ, men jag är helnöjd för övrigt, häftig bana, knasiga lagningar dock, se bilder..

//Mr.Lind #52

Bifogat

• laktarn.JPG
    laktarn.JPG
    79.2 KB · Visningar: 46
  • lagning.JPG
    lagning.JPG
    74 KB · Visningar: 59
  • startmål.JPG
    startmål.JPG
    60.3 KB · Visningar: 47
  • jagochvinnie.JPG
    jagochvinnie.JPG
    77.8 KB · Visningar: 68
  • kurva5.JPG
    kurva5.JPG
    43.6 KB · Visningar: 49
  • me.JPG
    me.JPG
    46 KB · Visningar: 58
Största enskilda prispengen är i Toyota 200 (200 miles så strax under två timmars raceande)som körs varje år. 50 000 USD till vinnaren, 30 000 till tvåan och 10 000 till trean. Dock är det oftast inte de värsta raketerna som är med eftersom det är veckan innan säsongsfinalen i AMA.....Till detta kommer de olika förarnas contingency money...

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...