Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

raceman_peps skrev:Vill även passa på att varna för vägkantklippare!
Fick i alla fall upp pulsen på mig väl hastigt i helgen där den dök upp åkandes VÄLDIGT sakta på min sida bakom en krök! Det är nästan märkligt att de får jobba utan att sätta upp skyltar på mindre vägar.
Hänger inte med, riktigt, e det olagligt?, i så fall blir jag lyckligR1 wannabe skrev:Får man inte böter om man inte gör rent hjulen på ett fordon när man ger sej ut på allmän väg?![]()
Jag blir alltid lite sugen att ringa polisen när jag ser bönderna bara rulla ut på vägen med leriga hjul.
Trött skrev:Hänger inte med, riktigt, e det olagligt?, i så fall blir jag lycklig![]()
Ja det e;klart värre att förorena miljönTomK skrev:Stämmer - det är inte tillåtet. Men det är nog ett fåtal gånger det leder till åtal eller böter. Men ser ni någon som spiller diesel (som är värre), så ska man sätta dit dem efter miljöbalken - mycket värre att skräpa ner i naturen med farliga saker, än att förolycka några trafikanter.

R1 wannabe skrev:Får man inte böter om man inte gör rent hjulen på ett fordon när man ger sej ut på allmän väg?![]()
Jag blir alltid lite sugen att ringa polisen när jag ser bönderna bara rulla ut på vägen med leriga hjul.
Jag tänkte väl det. Hade för mej att jag hörde det när jag tog körkort för lastbil. Tack Benkarbenkar skrev:
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |