Tänk efter nästa gång du kör för fort

jag ska alldrig mer skicka ett skämt till dig på msn :D och det är inte en kebab!
det är en fryst kebab rulle :rofl

tillockmed min rubruk koppierade du.. bokstavligen.. eller var det meningen att skriva "tänkte skriva"?

Last edited:
Rstu skrev:
jag ska alldrig mer skicka ett skämt till dig på msn :D och det är inte en kebab!
det är en fryst kebab rulle :rofl

Shit, råkade sno för mycket av din rubrik, fick göra om den :näsblod

Det var nog en kebabstock. En såndär köttklump de har på atta kebabställen. Ca 3dm tjock och kanske 80cm lång. Att köra på en fryst sån är nog som att köra på en grävling... :3freak

Esquire skrev:
Det var nog en kebabstock. En såndär köttklump de har på atta kebabställen. Ca 3dm tjock och kanske 80cm lång. Att köra på en fryst sån är nog som att köra på en grävling... :3freak

ja det är klart det var en sådan.. dom skrev ju att den typ var påväg till stans enda pizzeria....

Esquire skrev:

Förmodligen en fryst grävling.

den kunde ju tillhört en annan pizzeria lägre bort som bara ville sabbotera deras ryckte.. ?. :rolleyes:

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN