Tänk att ha en egen masseuse!

Det där fick man ju ALDRIG höra när man jobbade som kock..
"Då kan ju du laga maten".. Jo´ru! Du kan få den där grillgaffeln där du inte visste att den passade din j*vel! :D
Jag lagar hellre mat åt en kock än att släppa loss en kock i mitt kök. Kockar brukar kunna vara ganska tacksamma över att för en gångs skull slippa laga mat själva. Men släpper man loss de i köket så ska allt fram ur skåpen och smutsas ner samtidigt som diskningen överlåts på någon annan. :5sure

Jag kan hålla med dem andra.....

Dels gillar jag inte massage så jag hade gärna sluppit vilket som men när nån börjar fråga mig om massa sjukdommar och utslag (leverfläckar är en personlig favorit:näsblod) brukar jag svara: "Det är mitt jobb, inte mitt intresse." Då brukar folk fatta vinken.

Och jag är inte ens läkare, jag är bara en glad skit till sjuksyrra =)

Jag är inte massös men likväl masserar jag en hel del i mitt jobb. Inte fan masserar jag min man när jag kommer hem från jobbet för det, då är jag trött i händerna och vill vila. Klart det händer att han får lite massage om han ber om det men det är inte varje dag :)

Testade/fick massage av en sådan där grej som masserar hårbotten http://images.google.se/imgres?imgu...rev=/images?q=h%C3%A5rmassage&hl=sv&sa=N&um=1 o fy attans va gött det va. Har ingen masssör hemma utan går regelbundet på spa istället, däremot har jag en "personal nurse" hemma som är en hejare på att massera fossingar ..."o lite till" :hih

Bluff eller ej, spikmatta är gött att ligga på om man känner sig spänd:), somnar gött också.

Jag dööör av den där jävla mattan...det gör ju skitont..känns som jag lagt mig på en glödhet platta..klarar högst 30 sekunder innan jag kravlar av och river upp hela ryggen i processen...måste man väga 40 kg för att det skall funka bra?

Har du inte hört den om skomakarens barn har alltid dom sämsta skorna......? Min brud är massör... I fucking know! Händer inte mycket här.

:tummenupp :fakta

...precis så!

Och när hon väl bestämmer sig för att praktisera lite så är det triggerpunkter som skall övas och det är fanimej ingen lek. Triggerpunktsmassage är inte skönt alls, någonsin. fy fan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman