Tänk att ha en egen masseuse!

Uppohoppa

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2007
Hoj
Suzuki
Visst är det jäkligt skönt att få massage. Jag har varit ihop med tjejer som masserar så gott de kan och jag har varit hos professionella massörer. Visst är det skillnad. Att vilja är inte detsamma som att kunna.

Men tänk att vara ihop med en kunnig massös. Jag skulle kunna älska nästan vem som helst med det kunnandet. Tänk att ha tillgång till fri massage varenda dag!! Vet inte om jag kan komma på någon egenskap som skulle vara viktigare för att inleda ett förhållande. :) Eller finns det något som smäller högre?

Har du inte hört den om skomakarens barn har alltid dom sämsta skorna......? Min brud är massör... I fucking know! Händer inte mycket här.

Fri tillgång är en myt. Är ihop med en spa-terapeut och när jag frågar om massage svarar hon: "Men jag har masserat hela dagen".

Är hon ledig svarar hon: "Måste jag massera på min lediga dag?"

:rofl :hihi :rofl :hihi

så jävla synd det är om er!!! hahahhaa.....

massage är skönt även om det inte är någon som är utbildad för det. bara man använder rätt grejer och gör det på rätt sätt. :tummenupp

Vem vill ta med sig jobbet hem? Nä, det blir nog du som får massera ev flickväns-massös.

:rofl :hihi :rofl :hihi

så jävla synd det är om er!!! hahahhaa.....

massage är skönt även om det inte är någon som är utbildad för det. bara man använder rätt grejer och gör det på rätt sätt. :tummenupp

Det är skönt även utan rätt grejor bara det är rätt massös. :)

Last edited:
Vem vill ta med sig jobbet hem? Nä, det blir nog du som får massera ev flickväns-massös.

Det är skönt även utan rätt grejor bara det är rätt massös. :)

Japp! :)

Ifall någon bett mig packa lite bröd på fritiden när jag jobbade på polarbageriet så hade jag nog bett dom dra långt åt helvete.

Ifall någon bett mig packa lite bröd på fritiden när jag jobbade på polarbageriet så hade jag nog bett dom dra långt åt helvete.

Ja, och hade någon bett om att anställa mig som betald flyttgubbe nu när jag hjälpt halva familjen flytta gratis hade jag också blivit fett lack
:mad:

Eller vänta nu....

Här är ytterligare en som bor med en massageterapeut. Just nu är det ok på massagefronten då jag går hos naprapat och rätar upp kroppen och behöver kompletterande behandling.

Massage för att det är skönt däremot är betydligt glesare.

Testade/fick massage av en sådan där grej som masserar hårbotten http://images.google.se/imgres?imgu...rev=/images?q=h%C3%A5rmassage&hl=sv&sa=N&um=1 o fy attans va gött det va. Har ingen masssör hemma utan går regelbundet på spa istället, däremot har jag en "personal nurse" hemma som är en hejare på att massera fossingar ..."o lite till" :hih

Bluff eller ej, spikmatta är gött att ligga på om man känner sig spänd:), somnar gött också.

Last edited:
Jag är ihop med en tjej som gått en utbildning som hästmassör. Muskler på människor och muskler på hästar fungerar på samma sätt. Leta på spända muskler och mjuka upp dom.
Jag är väldigt tursam då hon inte masserar som jobb, hon har väl tappat lite av massagemusklerna sen hon höll på med hästar men jäääävlar vilka nypor hon har.
Sen är hon snygg och bra på alla andra vis också:)
Jag är tursam ja!

När min syster, som har gått en helgkurs för att lära sig lite "hushålls"-massage sätter igång är det fan inte skönt. Speciellt inte när hon hoppar på mig när jag minst anar det och börjar klämma och dra. Hon är expert på att hitta alla spänningar och knutor, för att sedan gå lös på dem med allt hon han. När hon håller på med som ska kallas massage gör det så satans ont att jag gnäller om att hon ska sluta. Efteråt infinner sig dock en frihetskänsla som gör att det är värt all smärta.

Med den här tesen....

....så verkar det vara många som har de ihop med en porr-skådis...:rolleyes:.

Det där fick man ju ALDRIG höra när man jobbade som kock..
"Då kan ju du laga maten".. Jo´ru! Du kan få den där grillgaffeln där du inte visste att den passade din j*vel! :D

Back