Tändstift Husa 650

Har inget framför mig nu men har bestämt för mig att det heter DCPR8E men är inte säker.

japp

det är det jag kör på nu med................men frågan är om det finns något annat fräckt att sätta på ?

cool_lilja skrev:
japp

det är det jag kör på nu med................men frågan är om det finns något annat fräckt att sätta på ?

Tror jag inte, fungerar det dåligt för dig? DCPR8E har fungerat utmärkt för mig. Har bara bytt EN gång på snart två år, utan att det var något fel på det gamla.

det funkar helt okej, men jag tycker hojen är svår startad, kanske en ventiljustering, men den skall va gjort för 20 timmar sedan

cool_lilja skrev:
det funkar helt okej, men jag tycker hojen är svår startad, kanske en ventiljustering, men den skall va gjort för 20 timmar sedan
'

Har nog inget med modellen på stiftet att göra. Mig veterligen är DCPR8E det enda som passar också. Kolla ventilspel, förgasare, tändstiftsspel, stator och tändinställning om den är svårstartad.

Joo.. verkligen. Kolla ventilspel tar ju säkert 45 min, skruva ur munstyckena och kolla så fuggen inte drar tjuvluft, blåsa rent munstycken etc tar ju säkert ½h, passa på att byta tändstift också så har det tagit hela 1½ h!

- Johan

hmm, e la läge för det kanske

eller så klarar inte mitt kyckling ben av en fräck husa

Nyheter
Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...