Emilsgsx750r
Ny medlem
Hej!
har fått problem med min gsxr.
var nere i örkelljunga med en kompis förra lördagen sen på väg hem drog ja på i uppförsbacken å då bara dog den typ såg inte då att den dog utan trodde att en växel hade gått sönder.. men växlade ner å då pang ett svart moln bakom mig.. väl hemma tog vi bort tank å allt å kollade tändstiften å där var det ingen gnista så ja bytte tändstift å kablar å hattar, sen så på med tanken.. men då gick den bra när den var kall men fort den blev varm så blev den som mopedfart å pruttade.. å dog när man höll in koplingen. så då av med tanken.. drog ny minuskabel till tändspolarna.. på med tank.. körde å sen så vid på gas så samma som i örkelljunga.. kan det vara ngn av tändspolarna eller e det ngt annat fel??? snälla hjälp vill ut å köra igen ju..
Mvh//Emil
har fått problem med min gsxr.
var nere i örkelljunga med en kompis förra lördagen sen på väg hem drog ja på i uppförsbacken å då bara dog den typ såg inte då att den dog utan trodde att en växel hade gått sönder.. men växlade ner å då pang ett svart moln bakom mig.. väl hemma tog vi bort tank å allt å kollade tändstiften å där var det ingen gnista så ja bytte tändstift å kablar å hattar, sen så på med tanken.. men då gick den bra när den var kall men fort den blev varm så blev den som mopedfart å pruttade.. å dog när man höll in koplingen. så då av med tanken.. drog ny minuskabel till tändspolarna.. på med tank.. körde å sen så vid på gas så samma som i örkelljunga.. kan det vara ngn av tändspolarna eller e det ngt annat fel??? snälla hjälp vill ut å köra igen ju..
Mvh//Emil