Tänd ett ljus! Dödsolyckan 2006-09-06

Ska försöka komma dit. Har mycket i skolan men känns som att man kan lassa över lite på morgondagen.

Nursey skrev:
2441028 Jag hinner inte till 18 :(..skulle gärna sparka ut alla kunder och åka om jag bestämde. Jag tänder ett ljus i salongen och är med er i tankarna.

Super idé! :tummenupp Måste dock säga att jag jobbar..

Tråkigt!
Skänker en tanke till anhöriga och de som
fick uppleva detta på en annars så trevlig gruppkörning!
Får bli en tyst minut på min bullriga arbetsplats ikväll.
/Rickard

hade gärna följt med men jjobbar tyvärr kväll ikväll...fint initiativ Milla. Hänger med på blommorna dock..usch va ont detta gör! Inga fler olyckor nu..snälla!

Kan inte heller ta mig dit, men tänd gärna ett ljus från mig med Milla! I tankarna finns jag där..

Försökte verkligen komma loss. kan ej komma. Min sorg är med. var finns länken för insamling till hans familj.?

xfader skrev:
2441290 tror jag får låna bilen iofs.. fast det är kanske smart att samköra ändå.. hmn

Pratade med jens "Blåskägg" han pratade om någon väg som fanns i närheten där man kunde ställa fordonen, men det är ju alltid bra med så få bilar som möjligt!

Jag skall försöka komma med bil..

Jag kände warbuton mest via Sporthoj, men han var även med på några av klubbens körningar.

Vila i Frid Ducatibroder..

amullo skrev:
2441428 Jag skall försöka komma med bil..

Jag kände warbuton mest via Sporthoj, men han var även med på några av klubbens körningar.

Vila i Frid Ducatibroder..

Gick in på hans Profilen och då kände jag igen honom från Mcdonalds igår!

Verkade vara en hyvens kille.

Jag ska försöka komma, finns inte många saker i världen som går före detta ikväll.

Jag har lite svårt att inse att det verkligen är kalle, tycker inte att det ska vara så här. Det är svårt att säga nånting eller att försöka förstå, jag fattar inte. Har ringt honom 5 ggr idag för att han ska svara och undra vad som står på

:(

Vila i frid kompis, när det åskar och mullrar så vet jag att det är du som tar en sväng på molnen med din ducce.

Nursey: kan du Tända ett Ljus från oss i GBG också

Vila i frid Tankar går till nära och kära

/Micke

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...