Tälta eller hotell

P Andersson

Ny medlem
Gick med
1 May 2006
Hoj
kawasaki zx10r
Nån som är sugen på att hängan med i sommar östersjön runt, ja fan du vet finland, estland, lettland, littauen, polen ja tillls man kom hem :yoparty

Skulle vara kul, dock är jag bara ledig 1 vecka i sommar :huvet

Hallå!

Jag är ju också lite inne på samma sak. Har du någon aning om hur det är att köra i estland, lettland, littauen? Känns lite som att det kan vara stor risk att bli av med hojen där.
Har du planerat några vägar i finland?

Efter att ha sett (halva) Brokeback Mountain vågar jag inte tälta med okända män längre :arsele :rolleyes:

zopilote skrev:
2139218 Efter att ha sett (halva) Brokeback Mountain vågar jag inte tälta med okända män längre :arsele :rolleyes:

Jag måste fan ta å se den där omtalade filmen snart .. :tomten

Polen+MC ? Jag har hört skräckhistorier om hjulspår i vägen som är mellan en halv till en DECIMETER djupa, fan aldrig att man tar hojen till Polen.

Varför inte ta andra hållet ? DK,D,FR eller vilken vägdu nu vill ta ner i Europa ..

Det där skulle egentligen klassas som försäkringsbedrägeri eftersom risken att bli av med hojen i något av dom där skitställerna är ganska stor! :arsele

Men en kul idé annars! Jag kan tänka mig finland, tyskland och danmark men resten överlåter jag till dom med kanonrör i kåpglaset (hör upp alla BMW-åkare...)

Glöm inte att ta med lite dollar i fickan till å muta gränspolisen... Oj snacka om fördommar!!!

resa

nilzz skrev:
2139198 Hallå!

Jag är ju också lite inne på samma sak. Har du någon aning om hur det är att köra i estland, lettland, littauen? Känns lite som att det kan vara stor risk att bli av med hojen där.
ingen aning hur det kommer att bli :yoparty

resa

nilzz skrev:
2139198 Hallå!

jag har ingen aning hur det är att köra i balt-staterna men finland borde vara som sverige en genom fartsled :yoparty

Jag snackade med en redigt grånad kille på bilprovningen igår. Han skavde runt på en gammal CB1100, och åkte med några polare med liknande hojar. Och dom åkte verkligen hoj, för att det var skitkul. I sommar skulle dom åka runt i Estland, eller om det var Lettland. Jag frågade om dom tordes det, pga oroligheter osv, han ryckte bara på axlarna och tyckte att det nog inte skulle vara så farligt, dom hade ju med sig en kille som kunde språket. :Bugar

Det är bara att åka :tummenupp . Själv ska jag ta östrutten ner till ukraina i ett par veckor, ang rånrisk tror jag att man ska försöka släppa fördomarna hemma och ta dagen som den kommer. Åker man runt och tror att man ska bli yxad hela tiden kommer man ju aldrig iväg nånstans. Vad som än händer så löser det alltid sig på nåt sätt :)

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back