Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustaf skrev:Någon som vet vart man kan få tag på "täcklock" till hålen som blir när man tar bort backspeglarna?
kruger skrev:Är dom gjorda av guld eller? Dyra var dom!!!!
Gustaf skrev:Någon som vet vart man kan få tag på "täcklock" till hålen som blir när man tar bort backspeglarna?
ok att greggs i vanliga fall gör snygga grejer men dom var fan inte snygga, dessutom dyra.....elmgren skrev:Fick precis syn på denna annonsen.. bara ett tips om du är intresserad!
http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8436
Ravetrancer skrev:ok att greggs i vanliga fall gör snygga grejer men dom var fan inte snygga, dessutom dyra.....
jag ska leta upp en bild på såna som jag har
nja, jag tycker dom var för platta o fula, gillar dessa, men det e ju min smak, finns i alla färgersmiler skrev:Där har du fel igen....![]()
![]()
Ravetrancer skrev:nja, jag tycker dom var för platta o fula, gillar dessa, men det e ju min smak, finns i alla färger
Hade de varit osynlig fästning så.... men icke!!
smiler skrev:nja, det ser faktiskt jäkligt snyggt ut med polerade insex skruv i, vet inte om dom färgade har samma färg på skruven, men annars kan man ju köpa eloxeradeskruv för total färgmatchning, dom e skitsnygga IRLRavetrancer skrev:nja, jag tycker dom var för platta o fula, gillar dessa, men det e ju min smak, finns i alla färger
Hade de varit osynlig fästning så.... men icke!!
Pöss
Ravetrancer skrev:nja, det ser faktiskt jäkligt snyggt ut med polerade insex skruv i, vet inte om dom färgade har samma färg på skruven, men annars kan man ju köpa eloxeradeskruv för total färgmatchning, dom e skitsnygga IRL
Pöss
Ravetrancer skrev:nja, jag tycker dom var för platta o fula, gillar dessa, men det e ju min smak, finns i alla färger
![]()
elmgren skrev:Fick precis syn på denna annonsen.. bara ett tips om du är intresserad!
http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=8436
www.superbike.seR1 Uffe skrev:Vars köper man dessa då ?????
Ett par beställda på superbike.seRavetrancer skrev:nja, jag tycker dom var för platta o fula, gillar dessa, men det e ju min smak, finns i alla färger
![]()
R1 Uffe skrev:Ett par beställda på superbike.se![]()
![]()
det finns DPM till blade oxo, bara o ringa eller maila superbike.seelmgren skrev:Kan man få veta R1'ans dimensioner på backspegelhålen?
Skulle dom täckbrickorna kunna passa på en CBR900RR -97?![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |