Egen stil på hojjen

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Tjena
jag vet inte om detta inlägg platsar in i forumet eller under annonser... men jag jobbar inom verkstadsindustrin och kan tillverka det mesta inom rostfritt och aluminium...
och funderar på att ev. börja tillverka tillbehör till DIN mc... inte sånt man kan köpa vart som helst.... dvs. skicka en skiss... o jag tillverkar...

låter detta som en bra ide ? finns det en marknad eller ska jag bara göra min hoj mer personlig :D

wonderwizard skrev:
Tjena
jag vet inte om detta inlägg platsar in i forumet eller under annonser... men jag jobbar inom verkstadsindustrin och kan tillverka det mesta inom rostfritt och aluminium...
och funderar på att ev. börja tillverka tillbehör till DIN mc... inte sånt man kan köpa vart som helst.... dvs. skicka en skiss... o jag tillverkar...

låter detta som en bra ide ? finns det en marknad eller ska jag bara göra min hoj mer personlig :D
Verkar bra men har ingen hoj att modda just nu ska köpa nästa år...

wonderwizard skrev:
Tjena

PMa mig ditt tele nummer. :)
Eller bara PMa mig så ska jag beskriva mer vad jag har på önske listan.
Pris och sådant är ju alltid en intressant grej. :)

Jag behöver hjälp med en sak.

Det är INTE styling grejer, utan mer en sak jag måste ha inför besiktning.. :lol
Men det behövs kunskaper i metallarbeten.

Kan du svetsa Aluminium??
I så fall har jag en (liten ynka) sak till :D

Absolut en bra idé. Måste fixa ett nytt kedjeskydd, och har lite egna ideer om hur det kan se ut. Hade tänkt mig något i aluminium. priside?

Har några små saker jag skulle vilja ha! Ska plita ner dom på ett papper bara. Prisidé?

eftersom det verkar finnas lite intresse, så skriver jag väl till alla här då..
jag har tillgång och möjlighet att svetsa i rostfritt och aluminium...
ser att många vill ha pris uppgifter... men enklast är..

Rita en skiss innehållande beskrivning, med alla mått.. HxBxD + godstjocklek.
skriv även vilket material den ska ha rostfritt/aluminium... maila detta sedan till mig... så skickar jag en prisuppgift på vad det kostar,,,

tänk nu på.... inga reg plåts hållare... det finns masstillverkning av sådana... vilka har ett betydligt lägre pris än jag någonsin kan ha.

det skall vara saker som INTE GÅR att köpa i butik.... som jag tänkte tillverka..

wonderwizard skrev:
Tjena

Jag har också annonserat om sånt här och gjort en del saker åt folk, så du ska veta att det finns konkurrens.. :arsele :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT