täcklock för speglarna?? var???

gixxermixxer

tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Med min familj, THN och där
Hoj
Suzuki gsxr 1000 K7 * SÅLD*
Täcklock för speglarna, var finns det??? tillverka själv? Har kollat igenom varenda länk som ravetrancer lagt ut här utan nåt resultat, vet att greggscustom har men dom vill ha 80,00usd för några brickor, pussst //peter
 
roger har på bikersneed annars tillverkar man själv inte svårt alls tar typ en timme och då har man en riktigt snygg...men varför plocka bort speglarna om man ska köra gata känns skönt att ha dom där då :)

om du bara ska plocka av dom vid bankörning så kör modell tejpa lr stora brickor,skruv och mutter modellen :)
 
Gottis skrev:
Bla bla bla. ....jag har glömt att ta min blodtrycksmedicin..... bla bla bla..... men varför plocka bort speglarna om man ska köra gata känns skönt att ha dom där då :)

bla bla bla....


För att det e snyggt!

Även om ordet "posör" är okänt för dig så finns det andra som gillar det :pannkyss

Som jag tex...





puss o kram


Edit: o jag vet att dom e fula, men iaf
 

Bifogat

  • 01.jpg
    01.jpg
    84.9 KB · Visningar: 157
Webspy skrev:
För att det e snyggt!

Även om ordet "posör" är okänt för dig så finns det andra som gillar det :pannkyss

Som jag tex...





puss o kram


Edit: o jag vet att dom e fula, men iaf




:rofl :rofl :rofl fan å jag som ville va lite moral kärring :hihi :hihi

och så sitter man ju självklart vid fel dator för att lägga upp en bild :huvet
 
Gottis skrev:
:rofl :rofl :rofl fan å jag som ville va lite moral kärring :hihi :hihi

och så sitter man ju självklart vid fel dator för att lägga upp en bild :huvet


Fint citat jag klände till med va?

Tack Gustav O för den :)
 
Gottis skrev:
varför plocka bort speglarna om man ska köra gata känns skönt att ha dom där då :)

om du bara ska plocka av dom vid bankörning så kör modell tejpa lr stora brickor,skruv och mutter modellen :)

som webspy sa, det är faktiskt snyggare utan.... praktiskt? NÄ! kommer jag få nackspärr? JA. :)

tejp, brickor, skruv, muttermodellen, javisst lr varför inte bara ett kraftigt spännband igenom kåpglaset?? Därför att jag vill ha det snyggt, lutar åt att jag snickrar ihop nåt själv, tack för länkarna :tummenupp
 
peter R1 skrev:
som webspy sa, det är faktiskt snyggare utan.... praktiskt? NÄ! kommer jag få nackspärr? JA. :)

tejp, brickor, skruv, muttermodellen, javisst lr varför inte bara ett kraftigt spännband igenom kåpglaset?? Därför att jag vill ha det snyggt, lutar åt att jag snickrar ihop nåt själv, tack för länkarna :tummenupp


man ska ändå inte titta bakom det är livsfarligt :3freak
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top