Skorpan
Guest
vafaaan...min bild då???fluppen skrev:Och en god tvåa blir.........................blub
Förbannat bra fjäskat![]()
jag som har gjort ett PM =2bilder o allt oxå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vafaaan...min bild då???fluppen skrev:Och en god tvåa blir.........................blub
Förbannat bra fjäskat![]()
Sluta nu. Dina bidrag var alrdig på tapeten ens. Inte ens lite... Pyttsan. Håll dej till sliponmontering i phåtåshchåpp...Skorpan skrev:vafaaan...min bild då???
jag som har gjort ett PM =2bilder o allt oxå![]()
vaddå?? det där var ju ärligt fuskat,jag kan väl inte hjälpa att du inte klarar av o fuska :kockohållundan skrev:Sluta nu. Dina bidrag var alrdig på tapeten ens. Inte ens lite... Pyttsan. Håll dej till sliponmontering i phåtåshchåpp...
Försöka att fuska... FUFFENS!
![]()
Vaddå inte klarar av. Jag är en ädel man som försöker med ärliga hjälpmedel så gott det går. VI lärde oss iofs i lumpen; "vad gör man om man ligger sist? Man fuskar" SåååååSkorpan skrev:vaddå?? det där var ju ärligt fuskat,jag kan väl inte hjälpa att du inte klarar av o fuska :kocko![]()
blub skrev:Woohoo! Där fick du HD![]()
![]()
De e la bara att försöka sig på att vinna denna deltävlingen med denna bilden...Skorpan skrev:FAN,här lägger man ner lite energi o gör 2 bilder (t.o.m fuskar) så vinner man inte
kan vi köra en ångervecka så vi kan fuska mera fluppen??![]()
Ravetrancer skrev:här e mitt bidrag, klart det bästa nånsin om man jämför med era teckningar så är detta så realistiskt det går att bli. Jag har anvönt mig av paint och lite fottsjåppen för fälgarna. Fogerty du suger älgpung och jag slår vad om att din mormor teckanr bättre med pensel mellan tårna.
Tack ravve det värmer verkligenMin mormor är inte i livet men hon var duktig på penselmålning, det ligger i släkten vilket du kan se på min bild
![]()
nää,jag fick dom...av dej,med ångerveckan på köpethållundan skrev:De e la bara att försöka sig på att vinna denna deltävlingen med denna bilden...
Inger ångervecka här inte, vaffan det är inga damtrosor modell sloggi du köpt denna gången =)
![]()
fogerty skrev:Beklagar din mormor och hade jag vetat det så hade jag ju självklart inte sagt nåt alls. Det var Skorpan som tvingade mig, han var här idag o tvingade mig att göra konstiga saker o så.Ravetrancer skrev:här e mitt bidrag, klart det bästa nånsin om man jämför med era teckningar så är detta så realistiskt det går att bli. Jag har anvönt mig av paint och lite fottsjåppen för fälgarna. Fogerty du suger älgpung och jag slår vad om att din mormor teckanr bättre med pensel mellan tårna.
Tack ravve det värmer verkligenMin mormor är inte i livet men hon var duktig på penselmålning, det ligger i släkten vilket du kan se på min bild
![]()
![]()
allt jag sa var ju självklart meningen att det skall tas på skämt som resten ac tråden.
Får dra nåt annat då.
Hörru du Prutten, du målar fan sämre än när skorpan har penseln inkörd i rektum![]()
Skorpan skrev:nää,jag fick dom...av dej,med ångerveckan på köpet
gaylila var dom oxå![]()
![]()
![]()
Ravetrancer skrev:Hörru du Prutten, du målar fan sämre än när skorpan har penseln inkörd i rektum![]()
Ravetrancer skrev:Beklagar din mormor och hade jag vetat det så hade jag ju självklart inte sagt nåt alls. Det var Skorpan som tvingade mig, han var här idag o tvingade mig att göra konstiga saker o så.![]()
allt jag sa var ju självklart meningen att det skall tas på skämt som resten ac tråden.
Får dra nåt annat då.
Hörru du Prutten, du målar fan sämre än när skorpan har penseln inkörd i rektum![]()
jag??fogerty skrev:Hahhahaha det är lugnt ravve, jag tog inte illa upp. Man kunde ju ge sig fan på att det var skorpan som låg bakom![]()
![]()
Fin bild du ritat förresten, den blir svårslagen iallafall för mig![]()
det e rejvis som inte kan måla o ser dåligt,hans son grejjar det bättre...hållundan skrev:Jeflar, den är het... Svårslagen som fan... Vad jag undrar dock är, varför han har nummer 6 på fronten å bakkåpan, men nummer 8 på sidan?
Han luras =)
Snart kommer mitt vinnarbidrag. Passpå.
Den där har fått en highsider och är på väg rakt ut i skogen va?hållundan skrev:OKej, jag MÅSTE som sagt vinna... Notera alla detaljer...
Å färgen på hojen
Hohohoh =) Jag vinner ett PM, å en puss av Mahnus
/HD
Silwer skrev:Den där har fått en highsider och är på väg rakt ut i skogen va?![]()
Ravetrancer skrev:Detta e en klar vinnare, inspirationen fick jag från ett kort på moderator Mattias med nåt grällt skinnställ som han hade på sig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026