TÄVLING: "Bilder från en bildbok"

blub skrev:
Mustasch juh :näsblod
Oj skulle man smöra? hmm, måste nog ändra min bild lite...
Såja! ny bild uppe.

Hahahah, men en GRÖN mustasch? Loligt...

Smör? Det där är ju en krasch, katastrof, nederlag, tråkighet... :)

Äsch, må bäste mustasch vinna =)

:hej

min version, ägnade hela 3min på den :D

Bifogat

• hojbild 1[1]2.jpg
    hojbild 1[1]2.jpg
    135.3 KB · Visningar: 70
Last edited:
Denna bild gjorde min son, han är bara tre år gammal. jag tycker jag borde få pm:et fluppen med tanke på hans ringa ålder :rolleyes: =)

Som vanligt orka han inte göra den klar....

Bifogat

• hojbild 1[1].JPG
    hojbild 1[1].JPG
    111.8 KB · Visningar: 89
fogerty skrev:
Denna bild gjorde min son, han är bara tre år gammal. jag tycker jag borde få pm:et fluppen med tanke på hans ringa ålder :rolleyes: =)

Wohooooo, fogery har gökat fogerty har gökat...... Vem var den lyckliga? Varför har inte jag fått träffa hans mamma? Hälsa lilla aron från mig!

Bikerbitch skrev:
Målar ni bilden i paint eller? :confused:
fogerty gör det för han kan inte photoshop. Jag gjorde min (den finaste) i photoshop. Det tar rätt lång tid... För mig iaf...

På söndag kommer en ny bild upp, jag snacka med fluppen om det igår. Snart koras vinnaren (jag).... Gött =)

hållundan skrev:
fogerty gör det för han kan inte photoshop. Jag gjorde min (den finaste) i photoshop. Det tar rätt lång tid... För mig iaf...

På söndag kommer en ny bild upp, jag snacka med fluppen om det igår. Snart koras vinnaren (jag).... Gött =)

Jag gör det i paint, ingen utmaning annars :rofl

Sen har jag som sagt väldigt mycket just nu, hinner inte sitta å leka som HD :fatta! :rolleyes:

fogerty skrev:
Jag gör det i paint, ingen utmaning annars :rofl

Sen har jag som sagt väldigt mycket just nu, hinner inte sitta å leka som HD :fatta! :rolleyes:

Jag har det oxå otroligt stressigt. Det gäller ju att prioritera. Just nu borde jag skissa massa lådor i vår skissteknik. Men jag är för bakis å skakig för det. Därför gör jag lite nytta genom att tillföra mer vettig information till det annars ointelligenta nätet, som det så vackert kallas.

Fina målningar men ja måste säga att Kay har gjort den finaste. Fast nu e ju inte ja domare men ändå.

en bild säger mer än tusen ord....
:arsele :arsele :arsele :D

Last edited:
FY FAN! Vad har du gjort? Fjäskat? Jaha, nu vet jag. Det var ju DU som köpte boken... Aha, konspiration, jo ja tackar ja. Tack för den televerket....

:gråta

fogerty skrev:

Vilken idiot! Såg han inte att det var en honda? :kocko :rolleyes: :D :tummenupp Den var nog rätt bra ändå...när jag tänker efter. :tummenupp

BTW. Eftersom framlysena inte sitter ihop så måste det vara en vfr750. Fast den liknar mer 800:an vid första blicken. En sådan pärla står i mitt garage (Pappas garage...).

Silver ska den vara! :tummenupp

fluppen skrev:
Öjjjj !!!!!! Va fan....du sabbar ju min tråd, det där e ju bedrägeri eller nåt...kanske ! :7peta :rofl :rofl

PM:et är förfalskat !!!!
jag vet men det var så bra gjort+ att ni inte såg det så jag BORDE vinna...
:FU :FU :FU :FU :lol

Conrad skrev:
Vilken idiot! Såg han inte att det var en honda? :kocko :rolleyes: :D :tummenupp Den var nog rätt bra ändå...när jag tänker efter. :tummenupp

BTW. Eftersom framlysena inte sitter ihop så måste det vara en vfr750. Fast den liknar mer 800:an vid första blicken. En sådan pärla står i mitt garage (Pappas garage...).

Silver ska den vara! :tummenupp

Håller med dig, jag blev riktigt förbannad på min son :fatta! :D

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP