Szr 660

Kid Notorious

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
Ducati 900ss
Vart o kikade på en sån igår men blev lite fundersam när den såg lite halvrisig ut... Luft konditioneringen var övertejpad med silver tejp för att motorcykeln kylde för mycket? ngn som vet ngt om det? :va
Bromsvätskan satt fast med buntband? ingen anning varför. men är det ngt som man kan fixa lr nått?.... :va
Han hade även reservdelar till typ allt som ja fick till därför tvekar ja mycket kraftigt på hans 2000 mil...
Den skakade jävligt mycket men det beror på att det är enstånka va?
Man kunde inte heller sväng afullt ut heller men misstänker att mc är sådan.. lr?
Funderar ändå på att köpa den får den för en jävligt schysst peng och ädnå första hoj.. uppskattar om ni berättar vad vet och kan om den
Ha d

Körde 1200 mil med min.

Jag tejpade också kylaren vår och höst eftersom tempmätaren annars låg och slog mot botten hela tiden.
Kommer ihåg att min bromsvätskebehållare satt så att när man svängde fullt åt vänster gick den i glaset till tempmätaren och gjorde fula märken...kanske därför?
Självklart ska det gå att svänga till styrstoppet på båda sidorna.
Sist är ju vibrationerna ett gissel. Styre och fotpinnar darrar ju en del, särskillt när man går över 130km/h på 5:an. De första milen hade jag grymma problem med att gashanden somnade, men jag vande mej.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret