"Sysslolös en söndag"

• Thread starter Thread starter RKI
  • Start date Start date

RKI

Ny medlem
Gick med
14 May 2012
Hoj
Plastgris
Det är förklaringen till varför någon hittar på att tokköra bland vanliga trafikanter en tidig söndag kväll. Jag är ingen rabiat moralpredikant men nog tycker jag att man borde kunna hitta på nåt vettigare att göra en sysslolös söndag än att riskera sitt och andras liv.:dummer

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?ArticleID=7012735

Snyftandet i artikeln stämmer dessutom jävligt dåligt med presentationen av filmen på Youtube.
One of our riders does a 8 minute run from Luleå to Boden. This 8 minute run is a small teaser from the movie *thats going to launch this fall.

http://m.youtube.com/index?desktop_uri=/?gl=SE&hl=sv&hl=sv&gl=SE#/watch?v=MJX0mimXfDA

Känns inte riktigt som den impulsgrej som Ghostriderkopian försöker framställa det som.:ajjabajja

Kan ge mig fan på att gr slänger upp en video snart "luleå-boden 6 minuter.. på bakhjulet".

Lika spännande som att se färg torka på väggen. :trött
Man ser inte hastighetsmätaren, inga kurvor och rätt tomt med bilar, sen så är ljudet kasst.
:trött :trött

Väcker inte ens moralkärringen i mig. Vill ha mina 8 minuter tillbaka.

Uppenbart har någon norrlänning fått frispel ifråga om dessa olika körningar i Stockholmsområdet där den senaste smitningen tyvärr ledde till ett dödsfall och nu uppenbart tänkt visa på film att vederbörande är lika snabb på två hjul.Garanterat en yngre förmåga som filmat detta och lagt ut det på nätet som en bekräftelse på hur snabb han är.Nåja, det gick ju väl denna gång och jag hoppas det håller i sig om du tänkt prova igen annars har du sketit i det blå skåpet grabben. :crash

http://youtu.be/MJX0mimXfDA

Uppenbart har någon norrlänning fått frispel ifråga om dessa olika körningar i Stockholmsområdet där den senaste smitningen tyvärr ledde till ett dödsfall och nu uppenbart tänkt visa på film att vederbörande är lika snabb på två hjul.Garanterat en yngre förmåga som filmat detta och lagt ut det på nätet som en bekräftelse på hur snabb han är.Nåja, det gick ju väl denna gång och jag hoppas det håller i sig om du tänkt prova igen annars har du sketit i det blå skåpet grabben. :crash

Enligt artikeln, 23 år.

Jag kör Bridge to Gantry på 8.47

Jag känner mig mycket tuffare :D

Lule-Boden
Lule.JPG

BTG

BTG.JPG

Last edited:
waste of time ....hur svårt är det att köra snabbt på en rak väg ?? .. sjukt tråkig film

Om man vet att det handlar om en höghastighetsfilm så kommer väl vägvalet för helvete inte falla på en gokart-bana? Vad förväntade ni er egentligen när ni klickade på filmen?

Om man vet att det handlar om en höghastighetsfilm så kommer väl vägvalet för helvete inte falla på en gokart-bana? Vad förväntade ni er egentligen när ni klickade på filmen?

iaf lite mera spännande å sevärt än dedär ... åja livet går ut på att fördriva tiden , bra eller dåligt får man bestämma själv :brinnerup

Grejen är väl att många här på forumet gillar att köra hoj på bana och tycker det är lite coolare att kunna köra Nordschleife snabbt än en jäkla motorväg. :dummer

Långfilmen kommer att bli lika spännande. Luleå-Göteborg på 6 timmar.:banana

Grejen är väl att många här på forumet gillar att köra hoj på bana och tycker det är lite coolare att kunna köra Nordschleife snabbt än en jäkla motorväg. :dummer

Precis.
Om han nu jämförde Nordslingan med en gokartbana så kan man ju inte pricka mer fel.
Min kamrat jag va där med hade över 275 i toppfart på flera ställen så det är ingen långsam bada direkt :rolleyes:

Långfilmen kommer att bli lika spännande. Luleå-Göteborg på 6 timmar.:banana

Han får börja köra vid kl 9 så han får solen i ögonen som han är van vid. :mattias

Last edited:
Precis.
Om han nu jämförde Nordslingan med en gokartbana så kan man ju inte pricka mer fel.
Min kamrat jag va där med hade över 275 i toppfart på flera ställen så det är ingen långsam bada direkt :rolleyes:

Nej jag jämförde inte nordslingan med en gokartbana. Slänger man upp en sån här film så är det ju givet att vägen är mer eller mindre spikrak så jag förstår inte varför man blir förvånad.

Filmen hade kanske blivit lite intressant med Ingvar Oldsbergs röst i bakgrunden.

- Kvällens första resa börjar vid populär samlingsplats i ljus stad. Vi reser mot fästning vid
knutpunkt för norra och malm.

Att ensam gasa helvete på gata i trafik, mestadels rakt fram, och filma det borde definitivt få en helt egen bokstavskombo!
Typ kanske: L-O-S-E-R :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...