synpunkter på blackbird?

christoffer

det kan stickas till lite!
Gick med
9 May 2005
Hoj
R1
Tjena!

Funderar lite lätt på att skaffa mej en Blackbird!
någon som vet något hur dom är? Honda kvalitet eller rent skrot?

mvh
christopher

Enda problemet de brukar ha är kamkedjesträckarn/cct som kommer efter 3000 mil och som rasslar vid 4000 rpm,och kostar 650kr,och tar 10-20 min att byta.
De sägs käka styrlager,men det har ingen som har märkt det,som har en eller haft en,så det är bara elaka rykten.

Bra kvalite på hojen och en underbar touring cykel.

eller gå in på:
www.superblackbird.se

KT skrev:
2146683 Enda problemet de brukar ha är kamkedjesträckarn/cct som kommer efter 3000 mil och som rasslar vid 4000 rpm,och kostar 650kr,och tar 10-20 min att byta.
De sägs käka styrlager,men det har ingen som har märkt det,som har en eller haft en,så det är bara elaka rykten.

Bra kvalite på hojen och en underbar touring cykel.

eller gå in på:
www.superblackbird.se

aa! tackar! :)

Den är hemsk att sitta bakpå! Hård och obekväm sadel, fotpinnarna satt så man fick sittställning som på en R1... Jag vägrade köra den för det ösregnade, dock. Men killen var inte ett dugg imponerad, var nog obekvämaste hojen han kört...

Men visst, den är läcker att se på och det är ju en Honda... :banana Men ändock, se till att du ger dig ut på en LÅÅÅNG provtur innan du köper!

andersbrink skrev:
2146829 Det är förmodligen världens bästa allroundhoj, både vad gällande kvalitet, köregenskaper och komfort.

trevligt trevligt! de låter ju kalas! behöver lite mera kusar,tjejen vill ju kunna åka med utan att hojfan segar ihop.. som nu

Syss skrev:
2146860 Den är hemsk att sitta bakpå! Hård och obekväm sadel, fotpinnarna satt så man fick sittställning som på en R1... Jag vägrade köra den för det ösregnade, dock. Men killen var inte ett dugg imponerad, var nog obekvämaste hojen han kört...

Men visst, den är läcker att se på och det är ju en Honda... :banana Men ändock, se till att du ger dig ut på en LÅÅÅNG provtur innan du köper!

ska vidarebefodra de där till hon som ska sitta i bak...tackar!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg