John skrev:Hejhej, väntade på dig. Välkommen till diskussionen.
Sex är skönt, härlig upplevelse, härligt, blabla osv. Men fel om det inte är inom äktenskapet. Enligt Bibeln, enligt mig.
Tycker man inte det, då finns det ingen anledning för dig att be om förlåtelse, eftersom du inte ångrar det.
Anledningen till att man bör leva efter dom reglerna som Gud hittade på för så väldigt många år sen är för att dom är giltiga och aktuella ännu mer idag än då.
Tack! Försökte hålla mej undan eftersom vad vi än skriver till
varandra så har vi helt enkelt olika åsikter som inte går att ändra på *S*
Vi ser juh hur bra äktenskap funderar nuförtiden
Rätt sorgligt om man tänker efter....ska man verkligen behöva ett
papper på att man älskar varandra?
Kan inte alls hålla med att man först måste va gift för att ha sex.
Sex é en viktig grej i ett förhållande...kanske låter väldigt fel men
att prova på innan man förbinder sig kan juh va bra...
Sex é inte allt...men en rätt stor grej som sagt var!
