Sympatitråd!

• Thread starter Thread starter ft
  • Start date Start date

ft

Flygnörd
Gick med
15 May 2004
Hoj
Bandit 600, Hva258, KLR600
Nu jävlar är det min tur att få tonvis med sympati lastat över mig.

Jag satte mig just ner och i processen sprack mina favoritjeans över knät. Jag var i förrgår på stan och försökte skrämma fram fler par men det hade de inte. Kommer kanske in i augusti.

Som sagt. Massor med sympati. Nu! I annat fall går det bra att skicka mat.

Det var allt från mig, Fredrik, i en direktrapport från det hårda och farofyllda livet i den industrialiserade världen. Nu tillbaka till studion.

lider med dig. ett par av mina har spruckit rätt över båda knäna, så jag vet hur det känns :pannkyss

en fråga dock, var det ett par Nudie-jeans :va

Inte nog med att du drar dåliga vitsar (som för övrigt får en att känna sig som hemma, farsgubben har mycket dålig humor) så vill du nu att man ska känna sympati för att dina jeans gick sönder...

(Ett tips är ju annars att kolla i en annan affär efter ett par andra eller likadana jeans...)

Puss

ft skrev:
Nu jävlar är det min tur att få tonvis med sympati lastat över mig.

Jag satte mig just ner och i processen sprack mina favoritjeans över knät. Jag var i förrgår på stan och försökte skrämma fram fler par men det hade de inte. Kommer kanske in i augusti.

Som sagt. Massor med sympati. Nu! I annat fall går det bra att skicka mat.

Det var allt från mig, Fredrik, i en direktrapport från det hårda och farofyllda livet i den industrialiserade världen. Nu tillbaka till studion.

vadå, det är väl skitinne med trasiga jeans nu? sälj dem till nån för det dubbla du köpte dem för och köp två par nya. klart det går att hitta nya, våga testa lite nya modeller.
jag tycker inte man ska underskatta det här med jeansen betydelse i livet. jag har ett par älsklingsjeans som jag har varje dag men jag är rädd att de ska blekas ur för mycket om jag tvättar dem mkt(mörka jeans is tha shit) och har man dem varje dag blir de onekligen smutsiga. STORT PROBLEM. dock håller de formen i hundra år utan att tvättas.<3<3<3 jag ska köpa ett par till likadana.

Usch, ja känner verkligen med dig, vet hur jobbigt det är när favvo-jeansen måste skrotas :4skrika
Mitt älsklingspar är ett par Levis, årsmodell 19XX, ursprungligen blå tror jag :va vet inte hur ja skulle klara mig utan dem...
sen har ja väl, iof, kanske 10 andra blå jeans men vafan....de sitter ju inte alls lika bra!

Clara skrev:
vadå, det är väl skitinne med trasiga jeans nu? sälj dem till nån för det dubbla du köpte dem för och köp två par nya. klart det går att hitta nya, våga testa lite nya modeller.
jag tycker inte man ska underskatta det här med jeansen betydelse i livet. jag har ett par älsklingsjeans som jag har varje dag men jag är rädd att de ska blekas ur för mycket om jag tvättar dem mkt(mörka jeans is tha shit) och har man dem varje dag blir de onekligen smutsiga. STORT PROBLEM. dock håller de formen i hundra år utan att tvättas.<3<3<3 jag ska köpa ett par till likadana.

de bästa e när de kan stå kvar där man ställer dem :hihi

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...