Sydskanesemse är bästa arrangören

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Lite unikt faktiskt, bankörning den 10/6 på Knudan och 81 st medlemmar har redan bokat in sig på bara ett par dagar, helt fantastiskt bra, man bokar sig på hemsidan och betalar inom 10 dagar och folk gör det :tummenupp

Medlemmar har förtur och det verkar funka kanonbra.

Inte många bankörningsarrangörer som slår detta kan jag lova :Bugar

Last edited:
Hur bokar man som icke medlem? Eller måste man bli medlem för att vara med och köra :va

Det är nog lika bra :D
Verkar inte funka o boka som icke medlem, det gick dock förra året

Den dagen jag kan säga något Negativt om denna förening, då ska jag äta upp min strumpa :gnissla

Med andra ord Trevlig personer och pengarna går inte i något svart hål utan man får värkligen valuta för dem :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Platserna gick åt så snabbt att jag inte hann boka... Om ngn har en licensplats de vill bli av med så hör av er.. :(

Sydskanes är dessutom en förening som lyckats med konststycket att förse sina medlemar med kontinuerliga körtillfällen till ruskigt vettiga priser.

kajlyl skrev:
ingen som slår priset heller.. synd att det krockar med gotland och student :gnissla

:tummenuppSydskanesemse:tummenupp

Jag upptäckte de nu... oah jag är bokad till båda... :näsblod bara man inte kraschar på knutstorp

Otroligt hjälpsam personal. Ringde till Hans eftersom jag glömt lösenordet och inte kunde logga in, INGA PROBLEM Hans fixade . :tummenupp :tummenupp :tummenupp :) :banana

CorbenDallas skrev:
Sydskanes är dessutom en förening som lyckats med konststycket att förse sina medlemar med kontinuerliga körtillfällen till ruskigt vettiga priser.

Inte bara kontinuerliga körtillfällen. Nu även exotiska medlemmar från långtbortistan. Medlem nr 229 säger Hej och väl mött på Knudan den 10 juni.

Peno skrev:
Inte bara kontinuerliga körtillfällen. Nu även exotiska medlemmar från långtbortistan. Medlem nr 229 säger Hej och väl mött på Knudan den 10 juni.
Härligt att höra :tummenupp

Peno skrev:

Men jisses. o det var inget aprilskämt heller!!!
Din gamla pärla är föresten nytvättad. Risken finns du får återse besten på Knudan =)

CorbenDallas skrev:
Men jisses. o det var inget aprilskämt heller!!!
Din gamla pärla är föresten nytvättad. Risken finns du får återse besten på Knudan =)

Här skämtas inte om så allvarliga ting. Jag är anmäld, petald och klar. Grön mellan tror jag gruppen heter. Bladen är provkörd, och konstigt nog har jag inga planer på att sälja henne.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back