Robz
Guest
Mycket spänning med massor av framhjulssläpp o svans-kast
Kan man tänka sig två SSMC gazz på Knudan nästa år??
PS
Mina kläder har FORTFARANDE inte torkat
DS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kurvmakaren skrev:Inga regndäck?
Jag lade typ 17 - 18 mil på Knutstorp i mestadels hällregn med endast Pirelli Supercorsa SC1 fram och bak....Regndäckens motpol skulle jag tippa...
Vi (iallafall jag) hade hur roligt som helst i regnet och när det väl blev torrt så var man ju som skjuten ur en kanon då man fått träna på att vakta gas och broms en hel dag i regnat...Träning träning...
) än mig...jag nöjer mig med mina regnerfarenheter på vägar, och där har jag fått bakhjulssläpp löjligt enkelt...kan bara tänka mig hur det skulle bli på bana... 
McFille skrev:Då är du modigare (dummare?) än mig...jag nöjer mig med mina regnerfarenheter på vägar, och där har jag fått bakhjulssläpp löjligt enkelt...kan bara tänka mig hur det skulle bli på bana...
edit. Är det någon som skall köra med B-E imorrn? Tänkte sticka dit iaf, hoppas nu regnet håller sig borta...
Zilversurfer skrev:Första gången med regndäck....och det var helt kanon, trodde inte det skulle vara så roligt - man kan köra på ganska rejält. Jag och Talpai hade en rolig fight i ösregn. Vill tacka alla funkisar som stod ut i regnet. Ett förslag som jag tänker lägga till Motorevents är avtagbart tak vid flaggposteringarna - så att funkisarna står skyddade vid eventuellt regn.
Mvh//ZS

|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|