Sydskanes Emse 5/7

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Vilka skall köra på heldagen på Ring Knutstorp den 5/7 som Sydskanes Emse anordnar? Vilka grupper skall ni köra?
Det råkar inte vara någon som kör i vit grupp som vill sälja sin plats? Annars blir jag tvungen att köra i röd... :(

McFille skrev:
Vilka skall köra på heldagen på Ring Knutstorp den 5/7 som Sydskanes Emse anordnar? Vilka grupper skall ni köra?
Det råkar inte vara någon som kör i vit grupp som vill sälja sin plats? Annars blir jag tvungen att köra i röd... :(

Jag ska köra i den vita.
Näe den vill jag ha själv :fakta
Varför kan du inte köra i den röda då?

Re: Re: Sydskanes Emse 5/7

Kullberg skrev:
Jag ska köra i den vita.
Näe den vill jag ha själv :fakta
Varför kan du inte köra i den röda då?

För jag vill köra i den vita... :fakta
Tidtagning är inte tillåten i den röda....får väl ta å smygta tiden ändå, då jag nu har anmält mig i den röda gruppen...

Re: Re: Re: Sydskanes Emse 5/7

McFille skrev:
För jag vill köra i den vita... :fakta
Tidtagning är inte tillåten i den röda....får väl ta å smygta tiden ändå, då jag nu har anmält mig i den röda gruppen...
Får du inte alls göra, försäkringsbolagen godkänner inte det, du kan bli svartflaggad och sen tar vi dig bakom toaletterna och :whip

Finns det några tumregler för vilken grupp man ska köra i. Om man gör ca 1.25 på knutan är det grön som gäller då?

duccen skrev:
Finns det några tumregler för vilken grupp man ska köra i. Om man gör ca 1.25 på knutan är det grön som gäller då?
Grön grupp har platser kvar, om du e fetesnabb så klassar vi upp dig (betala 500 spänn så klassar jag upp dig) :öl

duccen skrev:
Hehe, jag är inte fetesnabb om jag gjort 1.23 som snabbast va? ;)
Huvudsaken är att du har roligt :tummenupp 1.23 är helt okej med gathoj, jag ligger mellan 1.16-1.18, men jag är ju kass på att köra :D

Snabbe_jag skrev:
Så bra då slapp jag säga det då Micke :notme
Jag kan inte tracka dig eftersom du är min egen personliga Supermeck ;)

Jag ska filma dig när du kränger däck nästa gång din j-a fälgspräckare ;)

VAA!?!?

här stickar man på mini semester några dagar, och när man kommer hem så är det dubblet så många anmälda! :skrämd

jaja... får väl ta grön/röd och sen låta mina 33hk jobba mig upp till vit :rolleyes:

Vetta fan vilka tider jag kan köra med min RGV...har aldrig kört på bana med henne förr! :eek:
Körde iaf. 1.26 med NSR:en...hoppas man inte blir en bromskloss i den röda gruppen... :hej

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT