Sweet, ska på arbetsintervju

Carpe me

Mest hk när man dör vinner!
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
Khggy
Fy satans va skönt, har gått helt utan arbete sen september förra årret, och idag ringde telefonen, ska på intervju på måndag nästa vecka :D.

Fy fan vad skönt, då kan man snart bli klar med den tjatiga "att göra listan" om jag nu får det dvs, men vafan har 3 insiders, omöjligt att det blir galet :mad:.

Att göra:

1. Plocka ihop bilen och ha råd med nya däck :3freak
2. Skaffa en söt ~600cc hojj
3. Skaffa en handledare
4. "Övningsköra" med "hanledaren"
5. Få lappen och smiska er :hihi

Aja, nu är det bara att vänta på att papprena från pappa blå kommer och visar att jag har ett fläckfritt register :banana

The-PatriX skrev:
Fy satans va skönt, har gått helt utan arbete sen september förra årret, och idag ringde telefonen, ska på intervju på måndag nästa vecka :D.

Fy fan vad skönt, då kan man snart bli klar med den tjatiga "att göra listan" om jag nu får det dvs, men vafan har 3 insiders, omöjligt att det blir galet :mad:.

Att göra:

1. Plocka ihop bilen och ha råd med nya däck :3freak
2. Skaffa en söt ~600cc hojj
3. Skaffa en handledare
4. "Övningsköra" med "hanledaren"
5. Få lappen och smiska er :hihi

Aja, nu är det bara att vänta på att papprena från pappa blå kommer och visar att jag har ett fläckfritt register :banana

Jag ska på den andra intrevjun på TDC förlag måndag den 31/1 :)
Vi får väl hoppas att vi får jobben då! :D

Tja

Gott :)

Väntar själv på besked ang. några jobb som verkar lovande.

När riktigt klantiga lastare varit i farten så åker faktiskt tejpen fram... även om det nog inte riktigt är gaffatejp då, utan något exakt likadant som kostar hundra gånger mer. :)

ft skrev:
När riktigt klantiga lastare varit i farten så åker faktiskt tejpen fram... även om det nog inte riktigt är gaffatejp då, utan något exakt likadant som kostar hundra gånger mer. :)

Vad är det? Måste... ha... :drool

Såja, nu panik meckar man med bilen, blir jobbet mitt så är det tillträde i början av maj och då måste bilen rocka :yoparty

Eftersom ni verkar kunniga pa det har med tejp...

Vad har de gjort med mitt bagage nar jag landat i USA och de tejpat det med "security checked" tejp?

Har det rontgats och grejats eller hard e rotat igenom allt?
(isf packar de minsann ihop det fint igen...)
:confused:

Jänkarna brukar nöja sig med att röntga. Ser man något suspekt där öppnas väskan. Jäkla mäck med en del amerikanska flighter...

Lugn skrev:
Eftersom ni verkar kunniga pa det har med tejp...

Vad har de gjort med mitt bagage nar jag landat i USA och de tejpat det med "security checked" tejp?

Har det rontgats och grejats eller hard e rotat igenom allt?
(isf packar de minsann ihop det fint igen...)
:confused:
de har öppnat och tittat i din väska

The-PatriX skrev:

Riktigt Skönt!!!

Fick idag reda på att jag fick anställning, riktigt skönt!! Har åxå varit arbetssökande sedan i September så det känns bra. Blir kanske en ny hoj denna säsongen ändå :)

Lycka till alla!! :tummenupp

/izznix

HönaPower skrev:
Men jag förstår inte...du ska på intervjuv....du har ju inte FÅTT jobbet ännu, men du planerar som om du fått det.. :va

Haft dom planerna länge, inget jag börjat planera nu förutom att jag tokmeckar med bilen så att den blir klar till mag istället för i sommar nångång.
:7peta

HönaPower skrev:
En slemmig knarkhund har nosat på alla dina kalsonger.... :4skrika

Aaaaahh, jag har alltid undrat varfor de ar renare nar jag kommer fram... :hihi

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!