Swedish stuntriding championchip

berglundracing

Ny medlem
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
gsxr750,KTM 250EXC
Swedish stuntriding championchip 19 Augusti på Barkarby flygfält!

Nu är allt klart utom annonserna som skall ut.
Världens bästa stuntförare, Chris Pfeiffer kommer att köra pausunderhållning mellan heaten och vara en av domarna under tävlingen.

All information som anmälan / regler / program mm kommer fortlöpande läggas ut på www.ssrc.se

Anmäl er genast och boka av alla shower. Nu skall sveriges bästa stuntare koras!!!!!
Klasser:
Moppe
Nybörjare
Mästerskapsklass
Stoppie

Regler: EM regler kommer att tillämpas

Välkomna

Thomas

YEAH! Härligt! Får boka det i kalendern. men vetitusan om jag vågar ställa upp i år :)

Bra initiativ! :tuttar

Funkar det att enbart va med i stoppietävlingen? Vad är nybörja för nåt, samma som amatörklassen förra året? Eller är man inte nybörjare om man va med i den då?

Rigge skrev:
2265707 Funkar det att enbart va med i stoppietävlingen? Vad är nybörja för nåt, samma som amatörklassen förra året? Eller är man inte nybörjare om man va med i den då?

TTr går i moppeklassen!
Att enbart vara med i stoppietävlingen är ok!
Nybörjare är dom som inte vågar vara med i mästerskapsklassen, samma som amatörer förra året. Förlåt att jag inte är konsekvent :)
Det är ingen fokusering på amatörklassen när priser delas ut, dvs man kan inte säga att man vunnit ssrs om man deltog i nybörjarna. (som någon gjorde förra året...... :fatta! )

Thomas

berglundracing skrev:
2265827 TTr går i moppeklassen!
Att enbart vara med i stoppietävlingen är ok!
Nybörjare är dom som inte vågar vara med i mästerskapsklassen, samma som amatörer förra året. Förlåt att jag inte är konsekvent :)
Det är ingen fokusering på amatörklassen när priser delas ut, dvs man kan inte säga att man vunnit ssrs om man deltog i nybörjarna. (som någon gjorde förra året...... :fatta! )

Thomas

Jag vann men jag påstog inget sånt!

berglundracing skrev:
2265897 det var inte dej jag menade :va

Tur det då... Hoppas de blir lite flera som kör nybörjare då, var ju klent deltagande förra året, brist på folk som borde ställe upp finns ju inte.

Jag kommer förbi men tror inte det blir nått deltagande detta år svårt med nya hojen.. kanske kommer och börnar lite och stoppies:P

Låter ju riktigt trevligt det här, får se om man vågar sig på amatörklassen till augusti

marcus_136 skrev:
2266766 Anmäld!

Nu måste jag träna ordentligt med stora bågen :näsblod

hojta till när du ska ut så hakar jag på ,kanske vågar anmäla mig till slut oxå det e långt kvar till augusti

F/F skrev:
2266844 hojta till när du ska ut så hakar jag på ,kanske vågar anmäla mig till slut oxå det e långt kvar till augusti

Marcus och ja lär träna lite tillsammans så häng på bara.. även albin lär va aktiv i sommar..

skall träna nu så man kanske kan va me till slut :D

NR:7 skrev:
2266856 Marcus och ja lär träna lite tillsammans så häng på bara.. även albin lär va aktiv i sommar..

skall träna nu så man kanske kan va me till slut :D

låter bra det, är ledig hela veckan så det ska tränas för fullt.

Hej,

Jag har nu mailat iväg uppgifter! och nu blir det hård träning!

Jävligt shysst! det här hoppas, Matti och Jompa och grabbarna kommer! skulle vara riktigt kul! :banana

Tomas Berglund: Kommer vi köra på samma fält som föra året eller kommer vi köra på det stora flygfältet? :rolleyes:

Mvh Andreas

Last edited:
Andreas! skrev:
2266965 Hej,

Jag har nu mailat iväg uppgifter! och nu blir det hård träning!

Jävligt shysst! det här hoppas, Matti och Jompa och grabbarna kommer! skulle vara riktigt kul! :banana

Tomas Berglund: Kommer vi köra på samma fält som föra året eller kommer vi köra på det stora flygfältet? :rolleyes:

Mvh Andreas

Vi kör på STORA banan, så det blir tillräckligt med vingelutrymme :)
Mycket synd att Stuntindystry inte kan komma.
kommer inte Matti och Jompa så blir det lite tunt kanske, Ruthlessriders kan man nog alltid räkna med.
Och till sist, alla ni som tvekar: Det blir ingen tävling om alla tvekar.
Blir lite konstigt om jag själv och Pfeiffer ska bära upp hela tävlingen :3freak

Det dyker iofs upp några finnar oxo

Mvh Thomas

berglundracing skrev:
2267003 Vi kör på STORA banan, så det blir tillräckligt med vingelutrymme :)
Mycket synd att Stuntindystry inte kan komma.
kommer inte Matti och Jompa så blir det lite tunt kanske, Ruthlessriders kan man nog alltid räkna med.
Och till sist, alla ni som tvekar: Det blir ingen tävling om alla tvekar.
Blir lite konstigt om jag själv och Pfeiffer ska bära upp hela tävlingen :3freak

Det dyker iofs upp några finnar oxo

Mvh Thomas

Du å Pfeiffer kan ha tävling...ni kan köra den där när först du gör ett trick så ska han göra lika å vise versa den som inte klarar torskar :banana...det skulle va roligt :D

T-Sp00N skrev:
2267588 Du å Pfeiffer kan ha tävling...ni kan köra den där när först du gör ett trick så ska han göra lika å vise versa den som inte klarar torskar :banana...det skulle va roligt :D

Du menar banjo :3freak vs. gittarriff :) eller nått sånt........

Back