Swedies nya regel.

Status
Ej öppen för fler svar.

SMoto

på diet
Gick med
5 Jan 2004
Hoj
ZX10 -08, Corvette C6, Audi A5
Var den ett skämt???
Om inte tycker iaf jag att det var ett oproffsigt sett att tillgodose sina egna behov.
Rätta mig om jag har fel.. :confused:

Hoppas du inte tar illa upp Swedie, supportar det du gör, men även om det är din sida och du tjänar kulor (vilket jag tycker du ska) på den så finns det ramar även för dig.

SMoto skrev:
Var den ett skämt???
Om inte tycker iaf jag att det var ett oproffsigt sett att tillgodose sina egna behov.

Hoppas du inte tar illa upp Swedie, supportar det du gör, men även om det är din sida och du tjänar kulor (vilket jag tycker du ska) på den så finns det ramar även för dig.

vad e de?

SMoto skrev:
Var den ett skämt???

Vad är det för regel????? :4skrika

Står högst upp i Banåkningsforumet:

Det är fritt att lägga ut bandagar via Sporthoj.com så länge en regel uppfylls, vilket är att admin / Swedie kan att komma och köra på bandagen (oförsäkrad grupp

sandstream skrev:
Står högst upp i Banåkningsforumet:

Det är fritt att lägga ut bandagar via Sporthoj.com så länge en regel uppfylls, vilket är att admin / Swedie kan att komma och köra på bandagen (oförsäkrad grupp

tack!

En självklar regel tycker jag, varför ska Swedie ge gratis reklam åt banarrangörer som i sin tur tjänar pengar på det dom gör och sen inte få nåt för det?

Haha, nu har du ändå gått för långt Swedie. Det där var inte snyggt gjort.

SMoto skrev:
Var den ett skämt???

Du måste skämta med oss aprillo?!? Du förväntar dig att kunna göra gratis reklam för bandagar på Swedies hemsida helt utan att han får någon ersättning för det? Det var bland det dummaste jag hört. Låta Swedie slippa pröjsa avgiften är ett för arrangören grymt billigt sätt att annonsera. Ni borde vara glada att de som driver denna sajt låter er marknadsföra era bandagar på SH över huvud taget.

HanneZ skrev:

Det är helt rätt

Ska ni tjäna/finansiera era bandagar genom alla på SH är det inte mer än rätt att lille Johnny får komma o köra om han vill.

Han är sällan i vägen!

HanneZ skrev:
En självklar regel tycker jag, varför ska Swedie ge gratis reklam åt banarrangörer som i sin tur tjänar pengar på det dom gör och sen inte få nåt för det?

Är inte de flesta annonserade banåkningarna anordnade och oss privata här på forumet som försöker få det gå ihop??

HanneZ skrev:

Skillnad på banarrangörer som tjänar pengar och privatpersoner som själva hyr en bana och fixar så att andra kan köra, eller att banan helt enkelt är öppen för allmänheten och någon informerar om det här. Hur som helst inte snyggt.

HanneZ skrev:

många som inte tjänar på det dom gör :3freak

Pratar vi företag som annonserar här, visst, ta ut nån form av ersättning.
Jag tänkte mer på de som ordnar och lägger ner tid privat och bokar upp tider på banor, då sitter vi plötsligt många i samma båt.

Last edited:
En hårfin balansgång.

Anordnar man banåkningen i vinstdrivande intresse så kan jag förstå Swedie's poäng, även om den känns lite rufflig.

Anordnar man åkningen utan vinsttänk och bara gör det för att ge andra möjligheten att köra lite så är det väl en annan sak.

MEN hur vet man var gränsen går ?

Hur som helst låter han de som hyr en bana göra reklam mot att han får åka gratis. Jag kan inte förstå att folk alltid blir så upprörda när någon vill ha betalt för det arbete de lägger ner, dvs driva och supporta Sporthoj.com.

Snacka om sniket och snålt av er som gnäller att inte låta Swedie få något för att ni annonserar på hans hemsida....

Jag känner mig lite kluven. Men varför i helvete ska de sticka i ögonen när nån vill tjäna på nåt?

ironi on/ så om jag annonserar ut min hoj på gratisannonserna på sporthoj.com så ska swedie kunna få min hoj? /ironi off

Status
Ej öppen för fler svar.
Back