Swedie

Han masade sig runt i regnet utan att vurpa iaf i Superbike,Motard såg jag han inte,kan iofs bero på paraplyhavet som var framför mig.

Last edited:
Långa farbron skrev:
2126643 Han masade sig väl runt utan att vurpa iaf i Superbike,Motard såg jag han inte,kan iofs bero på paraplyhavet som var framför mig.
Tror inte han startade idag alls. Axeln gick nog ur led igår vid en krasch......

Pelle B skrev:
2126668 Tror inte han startade idag alls. Axeln gick nog ur led igår vid en krasch......

Han körde idag....
Gick omkull på motarden idag och axeln gick ur led.......
Han gick förbi vårat tält och såg inte allt för glad ut

jag fick lov att stå över min körning (från lördageftermiddag) då axeln poppa ur led vid en marksyning in i en nyplacerad kikan för supermoto... menad för att tvätta av däcken från lera. tog det säkra och försöker läka axeln inför nästa race. skittrist början på tävlandet.

Swedie skrev:
2127473 jag fick lov att stå över min körning (från lördageftermiddag) då axeln poppa ur led vid en marksyning in i en nyplacerad kikan för supermoto... menad för att tvätta av däcken från lera. tog det säkra och försöker läka axeln inför nästa race. skittrist början på tävlandet.

Ja du! De e trist när det händer...speciellt premiär :(
Det blir bättre nästa race, mannen :tummenupp :yoparty

Swedie skrev:
2127473 jag fick lov att stå över min körning (från lördageftermiddag) då axeln poppa ur led vid en marksyning in i en nyplacerad kikan för supermoto... menad för att tvätta av däcken från lera. tog det säkra och försöker läka axeln inför nästa race. skittrist början på tävlandet.
Du får sluta o ramla så mycket!
Krya på dig nu!

Swedie skrev:
Ge upp det där SM tjafset, se hur det gick för Biaggi.
Se till att bli bäst i Sverige på RR istället :D

Ja, jag är skitsugen på att få till hojen o visa att jag nog kan. Jag var ju fanken 2 sekunder efter min tid från förra året. Det går inte för sig. Iofs körde jag ju ändå rätt fort förra året.

Skrev en liten grej här: www.sporthoj.com/rr/

Nyheter
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats

Om du vill förfina din hoj ...

Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Back