Swedie nu ligger SH risigt till!

Ge henne ett par skor och säg att hon är fin. Det räcker! - Jag vet! ;)

eller en tvättmaskin med många hästar.
popcorn.gif

Jag köpte först en häst till tjejen.
Sen en bil.
Sen en hoj.
Men inte hjälper det inte.
Det ska tittas på Skipper, Biggest looser, Matlagningsprogram hit och dit, Bukefalos, Hästnet mm mm mm. :yoparty

Inte ens lite CSI får man se. Det är för otäckt tydligen. Vad är det för fel på lite Bruse Willis in action.

Men hämden är ljuv.
Nu äter jag upp hennes chokladbit som ligger här bredvid när hon sover. :D

Dal-Mausen

ps. Tack för whiskeyn senast wdac och God fortsättning:tomten

Men hämden är ljuv.
Nu äter jag upp hennes chokladbit som ligger här bredvid när hon sover. :D

HAHA, fyfan för din skull hoppas jag det är långt till hennes lingonvecka, annars lär du vakna imorgon och inse att din sista syn här i livet är en stekpanna påväg att träffa dig i huvudet.

btw går det inte att köpa tjejer, för en tjej blir aldrig nöjd, och ju mer ni ger en tjej grejer desto mer inser hon att hennes "sur-över-sh-surfande" lönar sig.
Kvinnlig list va det någon som sa, eller bara kanske manlig dumhet.

TS: jag föreslår att du har maten färdig imorgon, se till att få den riktigt oätbar, slabba ned hela köket och ägna ett halvhjärtat försök att få det snyggt igen, ungkarlsstyle. Tappa upp ett bad med för hett vatten för er att bada i, tvinga ned dig själv, när vattnet är lagom för henne har du vips badat klart.
Massera henne för hårt och borsta hennes hår ovarsamt.

Hon kommer garanterat önska dig tillbaka till datorn, var vänlig använd denna kväll i minst en månad framöver som motargument ifall hon skulle gnälla igen.

HAHA, fyfan+ en massa text

Du menar att jag ska försöka laga en avancerad middag i mina mått mätt? haha. Skulle se ut det... Nä jag tror jag håller mig till det dära med att skruva och fixa en massa annat istället. Det jag är bra på, så blir det nog lugnast.:tuttar

wdac? Tror du on skulle klara sig länge då?:D

Dal-Mausen

HAHA, fyfan för din skull hoppas jag det är långt till hennes lingonvecka, annars lär du vakna imorgon och inse att din sista syn här i livet är en stekpanna påväg att träffa dig i huvudet.

btw går det inte att köpa tjejer, för en tjej blir aldrig nöjd, och ju mer ni ger en tjej grejer desto mer inser hon att hennes "sur-över-sh-surfande" lönar sig.
Kvinnlig list va det någon som sa, eller bara kanske manlig dumhet.

TS: jag föreslår att du har maten färdig imorgon, se till att få den riktigt oätbar, slabba ned hela köket och ägna ett halvhjärtat försök att få det snyggt igen, ungkarlsstyle. Tappa upp ett bad med för hett vatten för er att bada i, tvinga ned dig själv, när vattnet är lagom för henne har du vips badat klart.
Massera henne för hårt och borsta hennes hår ovarsamt.

Hon kommer garanterat önska dig tillbaka till datorn, var vänlig använd denna kväll i minst en månad framöver som motargument ifall hon skulle gnälla igen.

Fan också, jag har gjort precis tvärtom. Kunde du inte sagt detta tidigare.

Nu gnälls det om att jag bara sitter här på SH, på sommaren gnälls det om att jag åker hoj hela tiden.

till slut kommer det rinna över, även för dig. och då kommer allt, menar verkligen allt. även det du störde dig på i maj 2008 som tanten har glömt. då blir hon, om möjligt, mer förvånad och tafatt än när tant gnäller på dig.

Det är bara tjejer som gör så, drar upp gammal skit som dom har låtit ligga och gro.

Gnäll har en längsta hållbarhet på ett par timmar, kan sträckas till ett dygn om man inte ses tidigare, sen är gnällrätten förbrukad.

Hon är tjej. Det är en medfödd egenskap på denna art att gnälla.

Så fortsätt du med ditt SH surfande. Om du lägger ner det så hittar hon iaf något annat att gnälla på.

Så bit ihop, vänj dig och håll ut. Det blir aldrig annorlunda.

EDIT: Eller bli gay.

TS: Är du dum eller? Begriper du hon ser det som att SH tar ifrån henne kvalitetstid med dig. Dvs under 4h SH-surf för dig hade du istället kunnat bjuda henne på middag, sen bio, sen 1h klining i nacken......

Köp henne en ost av eget val så blir allt bra igen.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT