Swedie köp....

Trådskaperskan kändes som det lilla, handlade snarare om att ett helt fora (med några få undantag) hänger honom för det.

Jag tror du ska läsa inläggen igen, för det är med glimten i ögat som det skrivs. Sen som Betsy skriver så har Alicia talangen och åldern för det här. Jag med flera duger som fans till henne och hobbyåkare på banan.

Det är ingen som hänger Swedie, utan han har ju en liten snygg 2-hjuling som blir täckt med damm om den bara står, så då kan A istället få damma av den utan dammtrasa och genom att köra bort dammet i stället :)

Jag tycker att ni ska byta hojar, för hon e mycket sötare än du och behöver en söt hoj och sen kan du säkert mickel meckla mkt bättre än henne så då kan du fippla med det medans fröken söt kan brumma runt och ha roligt så det så... du får ju ställa upp lite nu gubbe!

Last edited:
Ställ upp lite nu gammal gubbe :) du behöver ingen sån hoj, men hon behöver... så tycker du kan ju nöja dig med en liten...

Skärp dej din aprillia Står ju bara och samlar damm se nu till att hon byter klass och kör BOTT på den se så det hade jag gjort om tjejen min hade kört hoj:pannkyss

BRA idé! Vi behöver lite trevliga tjejer i BOTT´en! Alicia blir ju definitivt en bra magnet för att locka in fler tjejer i serien!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...