"Swedens Finest" DVD Trailer....

Jag ska kåppijera Devden åkc selja den svart (gruppköp), du ska inte tjena en spänn på detta din satans hårddiskpajjare :mad:

GSXR1100R skrev:
Jag ska kåppijera Devden åkc selja den svart (gruppköp), du ska inte tjena en spänn på detta din satans hårddiskpajjare :mad:

Eyyy mannen. Jag konkurrerar ut dej fehtt. Nog bäst vi delar staden. Jag tar halva å du andra. Fett me flis påh piratgrejjor!

varför detta låtval?? första låten va sämst!! passar inte nå bra ihop med stuntvids!!

Last edited:
T-Sp00N skrev:
varför detta låtval?? första låten va sämst!! passar inte nå bra ihop med stuntvids!!
jag tyckte att det är bara numetal och gangstarap i alla andra filmer så varför inte vara lite annorlunda.
Det kostar pengar att använda "känd" musik.
Men kritiken e mottagen och noterad.
Vad tyckte ni andra om musiken?

Med beröm godkänd musik! Kul o se lite åkning i centrala GBG,men ballast va ju han som fick kärringstopp o kolla upp o fick se två som moona :tummenupp
Bra trailer!

Det är väl en jä-a tur att musiksmak är subjektivt :fakta
Några på Zatzy som faktiskt PMat o frågat vart man kan få första låten ifrån :tomten
Däremot kvarstår faktum att det är en gammal Drum & Bass-låt som jag gjort för runt 2 år sedan, och D&B är väl inte riktigt mitt element, och kanske inte en genre som gememene-man egentligen lyssnar på. Men mrK frågade efter lite rå, distad hård elektronisk musik, så Drum&Bass blev det. Som sagt, lite ombyte från samma gamla rockbalader och hiphoplåtar kan vara kul!
Alla kan inte alltid vara nöjda! :)

låDan: Tackar o bockar :tummenupp

MrK: Gillar hur du blendat in musiken och klippen. Effektgivande! :yoparty

Last edited:
Kay skrev:
Alla kan inte alltid vara nöjda! :)
Nej det vet jag om någon, jag har gjort massor av filmer och vissa gillar musikvalet och andra inte, en del vill bara höra motorljud men dom flesta har aldrig provat att gjort en film ens, en svensk klagar hellre än berömmer, så är det.

Musiken gör filmen :yoparty

Jag gillade iaf din musik Kay :tummenupp

Kay, musiken är klockers. Som sagt jävligt mycket bätte än massa gansta'-rap och massa tuggummirock...

:tummenupp

Trailer

Helsjysst!
Kul att vi har lite talang här hemma oxå... GO GET THEM!!! :D
:tummenupp

så jävla cool!

gör inte misstaget att bara ha en massa snurrande på hojjarna bara.. klipp in lite annat kul emellan så inte rullen blir långtråkig :tummenupp

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra