Sweden Rock!!

JesperN skrev:
Där var plats, dem hade klippt upp staketet ut mot skogen för att få plats med fler hojar. :yoparty
Men antalet sporthojar var väldigt lätt räknade

Ja jag bodde i en fin lite skogsglänta med stampat jordgolv. Fler sporthojar i år än förra året i alla fall. Många Ninjor, fast inga med raka rör som HDna.

ninan skrev:
Ja jag bodde i en fin lite skogsglänta med stampat jordgolv. Fler sporthojar i år än förra året i alla fall. Många Ninjor, fast inga med raka rör som HDna.

Fy fan för den räktrålaren som väckte mej imorse kl 0730! Han borde fått storstryk!! :mad:

Bäst på SRF var absolut "Within Temptation" & "Vixen". Många andra bra band, men när brudar spelar rock får jag gåshud! :yoparty

/FW

Va de ngn sporthojare som fick äran att bli dragen över kravallen vid festivalscenen av mig :tungan

De va nästan kaos där framme när Mötley spelade :yoparty Folk svimmande till höger o vänster.

Önskar att jag hade fått vara där iaf, räcker det : )
Var där förra året och tycker denna festival är riktigt riktigt bra!

Mötley Crüe å Dio var grymma :yoparty Crucified Barbara var bra oxå å så upptäckte jag STYX,riktigt bra musiker å en bra konsert.Dreamtheater var feta oxå :yoparty

watson skrev:
Bäst på SRF var absolut "Within Temptation" & "Vixen".

Best of the best var ju Black Label Society, missade du dem???

(I så fall ska jag ge dig en bild av hur det såg ut)

FÖRGÖRAREN :yoparty

Bifogat

• 34_mini.jpg
    34_mini.jpg
    57.7 KB · Visningar: 61
Medhålles! BLS och Megadeth var bäst och Accept den stora besvikelsen. UDO är slut - hans röstregister var ju sämre än sämst. Dream Theater var också bra men lite för mycket "musiker-musik". Speciellt såna som spelar bas själva lär ju ha svimmat när den orientaliske snubben lirade som en gud. :Bugar

Tyvärr söp jag ner mig och missade Mötley... gick hem och spydde istället efter att ha vaknat på en gräsmatta och pratat feelings med en skåning som nyss skilt sig. Jaja, jag är ju bara 33 år ung. :)

Förgöraren skrev:
Best of the best var ju Black Label Society, missade du dem???
(I så fall ska jag ge dig en bild av hur det såg ut)
FÖRGÖRAREN :yoparty

det sämsta med festivalen är väl att man råkade få en liten minneslucka så jag minns inget av Status Que och ett par timmar efter det :( , men det är väl mig det är fel på då och inte festivalen.
Första gången jag var där och ska definitivt dit nästa år.

ewil skrev:
Var och såg Motörhead live i somras, och det var fan en upplevelse.

[Jag-mötte-Lassie-mode ON]

Jag såg Mickey Dee i en röd italiensk sportbilscab här i krokarna i fredags. :)

[Jag-mötte-Lassie-mode OFF]

watson skrev:
Fy fan för den räktrålaren som väckte mej imorse kl 0730! Han borde fått storstryk!! :mad:

Bäst på SRF var absolut "Within Temptation" & "Vixen". Många andra bra band, men när brudar spelar rock får jag gåshud! :yoparty

/FW

Tror det var samma som fick mig ur koman med. Vi som inte lyxade med värme osv hade ingen skön natt i alla fall. Jag lade mig med alla kläderna på i sovsäcken :gnissla Iskallt!

Undra vilka braiga band som kommer nästa år, längtar redan :yoparty

Synd att vi inte såg till att fixa date då det ändå var ett gäng som verkar ha bott på mccampen.
/N

Nyheter
Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

BMW F 450 GS för prisvärda äventyr

BMW presenterade den länge ...

BSA Thunderbold avtäckt på EICMA

BSA har avtäckt sin fjärde ...

ExploreBike: Lerigt Gotland Grand National

Årets Gotland Grand Nationa...

Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”