Sweden Rock festival!!

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Swe rock! Någon som ska dit?
den är i sölvesborg 6-8 juni, det finns MC-camp som bevakas så att man slipper oroa sig om hojen.
Whitesnake, Twisterdsister, mfl. :rock :rock :rock

Jag ska dit. Jag är mer eller mindre en inventarie på den festivalen. Har jobbat där med en drös med år också. ;) Iofs tänkte jag försöka få tag på en stuga i år igen, annars lär vi väl springa på varandra på MC-campen.

Har hyrt samma stuga där nere i några år nu och det blir samma även i år, dyrt som fan men värt det. Det var väl ett par år sen Twisted Sister var där tror jag.

Lite småkul att Teo för nästan 8 år sedan lyckades pricka in två av årets band :tummenupp :saida

Hoppas ni får bättre väder än vad vi hade förra året :näsblod

Lite småkul att Teo för nästan 8 år sedan lyckades pricka in två av årets band :tummenupp :saida

Ja ta mig fan :P

Var inte där ifjol men det var skitväder året före med, man fick sitta på ryggsäcken och dricka pilsner i en nyinköpt srf poncho, regnade och +8 som värst :yoparty

Jag med ska dit och :yoparty, första gången trots att jag bara har ett par mil dit men nu blir det av, nu ska jag :rock och :öl. ska bli kul, hoppas att vi ses där

Ja ta mig fan :P

Var inte där ifjol men det var skitväder året före med, man fick sitta på ryggsäcken och dricka pilsner i en nyinköpt srf poncho, regnade och +8 som värst :yoparty

Jo , det har varit ett par riktigt kassa år med hänsyn till vädret nu. Så nu jävlar är det dags att det blir soligt och varmt och mycket lättklädda flickor. Hehe.

Klart man är sugen och funderar hårt på MC Campen... Stugorna går väl åt som vatten i öknen... :D

Var de "mfl." som var de andra rätta bandet ? Nån Twisted lär vi inte se i år i där nere... (om du inte nu vet nått jag inet vet) :D

Last edited:
Var de "mfl." som var de andra rätta bandet ? Nån Twisted lär vi inte se i år i där nere... (om du inte nu vet nått jag inet vet) :D

Ja det har du fan rätt i :näsblod vete tusan hur jag fick för mig att TS skulle dit i år. Och någon inside information har jag inte heller.

Några riktigt trevliga band i år, men inte tillräckligt för mig. Sticker nog till Brutal Assault i Tjeckien istället. Fem olika sorters tjeckisk öl på pump slår SRFs husöl, Sofiero i plastflaskor :D

Hade man bara pallat dra sig några mil söderut på söndagen hade man kunnat kolla in MotoGP på Brno som går av stapeln samma helg.

är lite sugen på swr, pallar inte me nå jävla peace and love eller hultsfred, bara massa äckliga 14-åriga hippies.

Mc-camping låter ju soft, fast då blir det svårt att få med 22-mannatältet :S

mc-camp där nere, hade jag faktiskt inte en aning om att de fanns, har ioförsig aldrig haft stålar till att åka ner heller, men blir det att man kanske åker ner dit i år så hade de ju varit de skönaste :tummenupp hård rock och hojar och bärs fan va gott :yoparty och sen en jävla massa folk med samma intresse hur kul är inte de?

mc-camp där nere, hade jag faktiskt inte en aning om att de fanns, har ioförsig aldrig haft stålar till att åka ner heller, men blir det att man kanske åker ner dit i år så hade de ju varit de skönaste :tummenupp hård rock och hojar och bärs fan va gott :yoparty och sen en jävla massa folk med samma intresse hur kul är inte de?

Icke att förbise drivor av snygga rockbrudar. ;)

Jag har varit där de senaste gångerna. Bor på Bokeslättstallet strax utanför Sölvesborg.
Jag har kört bussarna som går till Ronneby, Karlshamn osv....

Fick köra Guns ´n Roses till Kastrup förra året. De var ju ganska bittra efter sin "prestation"....

Kommer åka dit i år igen och bo på samma ställe. Jag gör det enbart för de hamburgarna som grillas från 21:00 till 05:00 av stallets ägare. Det finns inga godare burgare nån annan stans i världen. O då har jag ätit burgare över hela Europa.
Har tänkt på dessa burgare ett par veckor nu och satan vad jag längtar till SRF nu :)

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär