Svt:s amerikanska valvaka

• Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Hoj
Gixxer 1117 -94
Tiopoängsfrågan:

Att musiken de använder kommer från svärdsfighten i Kill Bill kanske någon lagt märke till, men vad heter låten?

:D

Hehe, den här är bra. Ni förstår poängen om ni kan svaret på frågan :)

mb skrev:
Tiopoängsfrågan:

Att musiken de använder kommer från svärdsfighten i Kill Bill kanske någon lagt märke till, men vad heter låten?

:D

Battle Without Honor or Humanity?

mb skrev:
Öh, ingen sida väljs väl bara för det? Jag tyckte det var en rätt passande ram :tomten

Kanske ett kul skämtför USA-hatarna på SVT, men knappast ett passande sätt att presentera en annans demokratis val. Skulle du gillat att höra Seek 'n Destroy till dokumentären om Terroristjakten i Afghanistan?

Markus skrev:
Skulle du gillat att höra Seek 'n Destroy till dokumentären om Terroristjakten i Afghanistan?
Bra låt, men skulle inte passa som vinjett till en dokumentär om bombningarna av afghanistan. Det skulle bara bli för provokativt.

mb skrev:
Bra låt, men skulle inte passa som vinjett till en dokumentär om bombningarna av afghanistan. Det skulle bara bli för provokativt.

That's the point, det är provokativt att ha "Battle Without Honor or Humanity" som vinjett också - skillnaden är dock att vänstermaffian godkänt det i det här fallet.

Jag måste tyvärr erkänna att Markus inte totalt är ute och seglar i den här frågan.

Rätt kul iofs. Och jag är inte ens vänster[tm].

Edit: Markus, din avatar, är det Paul i "spin city"?

Last edited:
Markus skrev:
That's the point, det är provokativt att ha "Battle Without Honor or Humanity" som vinjett också - skillnaden är dock att vänstermaffian godkänt det i det här fallet.
Jaja, ok... Även om jag inte tycker det här lilla subtila skämtet var så stor sak, så håller jag väl med om att det kan uppfattas som onödigt provokativt.

t-rex skrev:
Jag måste tyvärr erkänna att Markus inte totalt är ute och seglar i den här frågan.

Det här går bättre och bättre, du är den andra meningsmotståndaren jag lyckats omvända. Följ mig och även du ska få ta del av Herrens rike (i Dallas). :hihi

t-rex skrev:
Edit: Markus, din avatar, är det Paul i "spin city"?

Vem fan är Paul? Det är ju Rocco Buttiglione för helvete! :mad:
Eftersom du frågar, vad har du bytt till? Jag ser inte ens vad det står...

SVT är en kommunistkanal, fast det visste vi ju redan. Intressant dock att SR P1 kickade en riktig rödstrumpa häromdagen, för att hon inte tyckte det behövdes objektiv bevakning av det amerikanska presidentvalet. Fast det var säkerligen undantaget som bekräftar regeln.

Markus skrev:
...

Vem fan är Paul? Det är ju Rocco Buttiglione för helvete! :mad:

Här skall inte omvändas nånting!

Paul är hjälten från Spin City, den ständiga loosern och allas hackkyckling.

Spin city, scrubs och våra värsta år. Där har du väl egentligen orsaken till att man överhuvudtaget skall ha en tv.

Edit: Rocco är ju faktiskt oändligt cool, en äkta liberal. Synd att han skötte sig så klumpigt bara, när han försökte rädda sig var det ju försent.

Markus skrev:
...

Glömde svara på det: Det är ett screenshot från Counterstrike. Jag tog livet av Abstruse med kniv. Ninjastyle!

Jeje, jag såg vem det var, men liiite lik är han. På den bilden.

Och Rocco rockar inte. Han är en inskränkt, bakåtsträvande idiot.

MEN, han står för vad han är, och han anser att alla skall få tycka och tänka som de vill, det skall han ha cred för. Hans åsikter l övrigt gör mig mörkrädd.

t-rex skrev:
Och Rocco rockar inte. Han är en inskränkt, bakåtsträvande idiot.

MEN, han står för vad han är, och han anser att alla skall få tycka och tänka som de vill, det skall han ha cred för. Hans åsikter l övrigt gör mig mörkrädd.

That's the point, han förtjänar en fanclub oavsett om man gillar hans idéer eller inte. Mångfald är tydligen bara positivt i vissa bemärkelser... Vill du vara med i klubben?

t-rex skrev:
.... och han anser att alla skall få tycka och tänka som de vill,....

Det har jag väldigt svårt att tro på. Folk med den typen av åsikter i frågor som homosexualitet och jämställdhet känns inte trovärdiga när de i nästa andetag förespråkar tolerans.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back