SVT 2012 Redux. SkåneVårenTuren.

I mellangrupper är det svårt att hitta ett tempo som funkar för alla. men av någon underlig anledning:va så var gruppen väldigt bra fördelad redan från start:)

Krille Lille, det är inte så underligt. Det beror på den proffsiga BackMarkern. Den som styr tempot:arsele

Fy fan vad soffan e skön nu. Trött som bara den efter 35mil i sadeln. Mkt bra vägar. O jag saknade ju grusväg så mkt att jag var bara tvungen att ta en lite runda ut på en :gnissla Fast jag vände ganska snabbt. Hade på känn att det bara var jag som ville köra där :död

Nja vi var ju 3 andra i din grupp som också tyckte de kunde vara skoj att köra grusvägar istället ;)

Tack för en trevlig runda o bra guidning Aidem! och backpackern som jag inte lärde mig namnet på ska också ha ett tack ;).

Jag måste också tacka för en riktigt rolig och najs dag. Allt var så kanonbra :tummenupp

Stort tack till alla!

Är lagom sliten efter 55 mil idag :)

Mvh

Han med silvertejp på hjälmen :dummer

Nja vi var ju 3 andra i din grupp som också tyckte de kunde vara skoj att köra grusvägar istället ;)

Tack för en trevlig runda o bra guidning Aidem! och backpackern som jag inte lärde mig namnet på ska också ha ett tack ;).

Misstänker att du syftar ti Henke Hå som du inte kunde lära namnet på ;)

Även jag tackar alla som gjort allt arrangemang och lagt ner kärlek och tid till att få till de.

Ni är grymma!

Träningsvärken finns där i dag :banana :tummenupp

Nästa tur kör jag själv o längtar satan dit!

Tack Aidem och Henke för bra guidning och tack till alla er som varit med och arrangerat SVT. Vilken härlig dag!

Jag har runt 13GB material från andra hälften av turen, ca 3-4 timmar totalt, om nån e intresserad

alla som har filmer och bilder från SVT får gärna lägga upp så man kan få se :)

Nu gäller det att man styr upp jobb och liknande så man kan åka på NDR.
Surt bara att den ligger med icke röda dagar på båda sidorna om sig.
Kommer innebära att man får kör ett 20-30 mil extra jämfört med er skpåningar för att kunna vara med.
Men det kanske man ska lösa. ;-)

PS. Ska fan inte jobba på nationaldagen!!! DS.

En fullständigt fenomenalt fantastiskt runda :)

Stort tack till alla som gjorde SVT möjligt :krama :Bugar :rock

Nu har ni en lagom utmaning att toppa den här med NDR :fyllisar

Tackar för en go dag :tummenupp Bästa vägarna någonsin jag kört på :brynad Ni som har gjort detta möjligt tackar er så mycket :D

Sjukt stort TACK till alla er som åter igen lagt otroligt mycket tid på att planera allt detta, och gratis!!
Ser massor fram emot NDR!

Även jag hade (läs trodde) över 2h filmmaterial men när jag spelade upp skiten var det svart bild med motorljud.. Kul.

För en som inte hade möjligheten att deltaga på denna (vad jag förstått) bästa SVT någonsin, är de dax att ni lägger upp lite bilder o en GPX fil så jag själv kan ta en sväng.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!