Svinträffen

twinner skrev:
Nästa år ser vi till att ha en SH-träff på svinträffen..Visst skulle det vara kul?


Men e du med i matchen eller - det hade vi ju...hmr...de andra hade de ju...
Benkar har tom. bildbevis på "träffen"... :hihi

MILLE-R
Din lilla fjortisraggare - får nog se till att ha dig i koppel nästa år... :hihi
 
Last edited:
Peaches skrev:
Men e du med i matchen eller - det hade vi ju...hmr...de andra hade de ju...
Benkar har tom. bildbevis på "träffen"... :hihi

MILLE-R
Din lilla fjortisraggare - får nog se till att ha dig i koppel nästa år... :hihi
Han kan man aldrig lita på :tungan
 
Hittade lite rökiga bilder från Svinträffen 2004 HÄR! Tydligen fotat vid Vurpans Vänners "burnoutlåda"... (som sliter däcken på sidorna, lyckades fånga själva lådan på bild Svinträffen -02, HÄR!)

/B
 
Gpx skrev:
Vad krävs det för program för att spela upp filmen?

Tog en stund för mig också... men leta på tex Google på *.mp4 media player så hittar du den lilla plug-in till media player som behövs för att spela upp fílmen.. verkar finnas en drös olika lösningar på det hela.. överless på nya format hit och dit... :huvet

/B
 
Jag var där men inte på några bilder :tungan smart nog höll jag mig undan hehe

Min avtar bild e juh från ÖLAND eller!!!! :yoparty :tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top