Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Peaches skrev:Attans - vilket röjj det var !!
FLER BILDER !!!!!!!
MHK skrev:![]()
ha ha!
Men var inne vid scenen har jag för mig... men men.
Tack för pussen ialla fall![]()

Peaches skrev:Pussar ???!! Jäklars vilket bra humör jag måste ha varit på !!!![]()
Eller så är du värsta gräddmunken med äppelmnos i - min favorit
Såg bilderna på Svineri´s sida - men jag verkar ha hållit mig i skinnet gällande mina linslus-fasoner...

MHK skrev:Nja var dåligt med pussar![]()
Så var nog ingen gräddmunk![]()
Peaches skrev:E du med på någon bild då så jag vet vem du e ?

MHK skrev:Här är jag, lite borta dock :kocko![]()
maccan#22 skrev:Vart anmäler man sig till det dära?![]()
Måste man åka hojj för att festa där lr?![]()
Ni verkade ha asröj, såg ju ut å finnas fina grejjer oxå!![]()
ingen föranmälan, och väldigt kul är det!
benkar skrev:Bara något mindre än ett år kvar till nästa gång...ingen föranmälan, och väldigt kul är det!
![]()
Hoj, ja, är ju ett party/träff för hojåkare!![]()
/B

Peaches skrev:Vi väntar fortfarande på meddelande om diciplinbeslut för de som bröt mot festreglementet och var ute och körde både fredagen och lördagen !!!![]()
Själv sitter jag mest och väntar på att dom ska klippa ihop filmen som jag la en förhandsbeställning på. Något att värma sig med i höstmörkret.Peaches skrev:Vi väntar fortfarande på meddelande om diciplinbeslut för de som bröt mot festreglementet och var ute och körde både fredagen och lördagen !!!![]()

benkar skrev:Bara något mindre än ett år kvar till nästa gång...ingen föranmälan, och väldigt kul är det!
![]()
Hoj, ja, är ju ett party/träff för hojåkare!![]()
/B

Men vem är det till vänster då?MHK skrev:Här är jag, lite borta dock :kocko![]()
Får gärna dyka upp fler än dom 5 st som stod på "piren" i år. Verkar ändå som det var en del SH-folk på plats.twinner skrev:Nästa år ser vi till att ha en SH-träff på svinträffen..Visst skulle det vara kul?
twinner skrev:Nästa år ser vi till att ha en SH-träff på svinträffen..Visst skulle det vara kul?
maccan#22 skrev:förlåt mig, måste varit trött när ja skrev det där...
jeg menade, måste man åka glidare för den där träffen lr?? såg ut som det var många utav dom som var där som hade svarta skinvästar o dylikt lixom!
Hojj har man ju, men sen om man är välkommen är ju en annan sak!?![]()
Fnutten skrev:Får gärna dyka upp fler än dom 5 st som stod på "piren" i år. Verkar ändå som det var en del SH-folk på plats.
Kul att se sporthojare från andra delar av Sverige.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |