Tjaa! Svingen på hojjäveln gick sönder då jag körde ner i ett hål som Vallentunas idiot kommun hade grävt i vägen utan att sätta upp varningsskyltar eller avspärrningar
De har nu sagt att det ska betala mina kostnader för sakerna som gick sönder (även stötdämpare, lager o.s.v)... Men jag har ett problem.. Svingen måste beställas från fabrik och det är 3 månaders väntetid på den. Det har jag ingen lust med.. Inte så kul att bli av med hojen precis när säsongen är igång för att sedan få den hel igen vid säsongens slut
Så min fråga är:
Finns det någon på det här forumet som kan bygga en sving? Helst om någon kan svarva ur den ur ett aluminium-block eller liknande? Hur mycket vill du ha för arbetet isåfall (jag skiter faktiskt i vad du vill ha för det är Vallentuna kommun som ska betala det så
).
Tack på förhand!
Mvh
The Rebel

Så min fråga är:
Finns det någon på det här forumet som kan bygga en sving? Helst om någon kan svarva ur den ur ett aluminium-block eller liknande? Hur mycket vill du ha för arbetet isåfall (jag skiter faktiskt i vad du vill ha för det är Vallentuna kommun som ska betala det så

Tack på förhand!
Mvh
The Rebel